וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: ג'ו הארט נוטש את אימון סיטי, האחים פוגבה ממשיכים לרקוד

השוער האנגלי ופפ גווארדיולה נצפו מתווכחים באימון, שחקן מנצ'סטר יונייטד ובני משפחתו ממשיכים לככב ברשת, פיטר קראוץ' במחווה נחמדה לאוהד ובליגות הנמוכות בסקוטלנד נפלו שערים נדירים

עריכת וידאו: בן אילן

בוידאו: מנצ'סטר סיטי מתכוננת למוקדמות ליגת האלופות

13:00: אידריס אלבה נכנס לזירה

השחקן הבריטי, אידריס אלבה, בדרך לזירת הקיקבוקס. אלבה, כוכב קולנוע שפרץ לתודעה בשנים האחרונות, החל להתאמן בצורה מקצוענית במסגרת תוכנית של ערוץ דיסקברי, במהלכה הוא ייקח חלק בקרבות אמיתיים. "כל החיים חלמתי להילחם באופן מקצועני", אמר אלבה. "עכשיו באמת אוכל להיכנס לזירה כדי לבחון את יכולתיי. זה מרגש".

12:00: שלושער מטורף בליגות הנמוכות בסקוטלנד

המגן הימני טום הנלון לא צפוי להיזכר כאחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה בבריטניה, אך לאחרונה היו לו את אחד ממשחקיו הגדולים. הנלון משחק בליגות הנמוכות בסקוטלנד והצליח לכבוש שלושער מדהים שלא רואים כל יום.

10:30: צפו: ג'ו הארט נוטש את אימון מנצ'סטר סיטי

לאחר שקלאודיו בראבו כבר נחת במנצ'סטר והוא צפוי להצטרף לקבוצתו של פפ גווארדיולה בקרוב, מעמדו של ג'ו הארט אינו ברור. השוער אינו מעוניין להצטרף לאברטון אבל בסגל של הספרדי הוא לא צפוי להשאר. היום (רביעי) פורסם סירטון של השוער האנגלי והמאמן מתווכחים, כשבסופו הארט נוטש את האימון.

10:00: הריקוד של האחים פוגבה

מלבד להיות כוכב כדורגל והשחקן היקר ביותר בעולם, פול פוגבה הוא כוכב רשת לא קטן בכלל. אתמול פוגבה ושני אחיו ביצעו ריקוד קיצבי וטיפוסי וזכו ללא מעט צפיות.

09:00: פיטר קראוץ' במחווה לאוהד

פיטר קראוץ', החלוץ האנגלי, כבש שלושער בניצחונה של סטוק סיטי 0:4 על סטיבנאייג' בגביע הליגה. כמקובל, השחקן קיבל את כדור המשחק בעקבות שלושת השערים שכבש, אך האנגלי העדיף לשמח אוהד שכנראה יזכור את המשחק לתקופה ארוכה.

08:30: ניימאר והקעקוע החדש

ניימאר כבש את הפנדל המכריע לזכות ברזיל בגמר טורניר הכדורגל האולימפי מול גרמניה, ושימח מיליוני ברזילאים כשהביא לסלסאו מדליית זהב ראשונה בהיסטוריה. השחקן שהספיק לצבוע את שיערו לבלונד, קיעקע על גופו מזכרת מהיום הגדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully