וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעיות כלכליות בהפועל פתח תקוה: עידו אקסברד צפוי לעזוב

24.8.2016 / 12:34

החלוץ שהגיע לקבוצה בעונה שעברה קיבל הודעה כי הוא מתבקש למצוא מועדון אחר בעקבות שכרו הגבוה. מלבדו, שחקנים נוספים עלולים למצוא עצמם מחוץ למועדון בעקבות הקשיים הכלכליים

עידו אקסברד שחקן הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
אקסברד במדי הפועל פתח תקוה בימים יפים יותר/ברני ארדוב

אם מישהו חשב שהעובדה שהפועל פתח תקווה פתחה את העונה מעידה על סיום הצרות במועדון מהליגה הלאומית, היום (רביעי) מתברר שבקבוצה החליטו לצמצם הוצאות ולקצץ גם בשכר השחקנים היקרים.

מי שקיבל הודעה על כך ששכרו גבוה מידי כרגע הוא החלוץ עידו אקסברד, כאשר ראשי המועדון הודיעו לו שהם יתקשו לעמוד בסכומיו הגבוהים ושהם מבקשים ממנו לחפש קבוצה אחרת. אקסברד הגיע לקבוצה לאחר שהתחיל את העונה שעברה בעירוני קרית שמונה, והיה אחד משחקני הרכש המשמעותיים במועדון. למרות זאת, הבעיות הכלכליות אצל הכחולים גורמות לכך שהחלוץ ככל הנראה ימצא את עצמו מחוץ לקבוצה בקרוב.

כעת, החלוץ צפוי לחפש קבוצה חדשה שתקלוט אותו, כאשר מספר קבוצות בליגה הלאומית כבר הביעו עניין. עם זאת, ייתכן שאקסברד יעדיף לדחות הצעות אלו וינסה למצוא מועדון בליגת העל לעונה הקרובה. יש לציין שבקרב שחקני הקבוצה מודעים לנושא, וחלקם מעריכים שמספר שחקנים נוספים יכנסו למצב דומה כבר בימים הקרובים ויתבקשו לחפש קבוצה בשל המצב הכלכלי.

עוד בנושא:

הפועל פתח תקוה עברה בבקרת התקציבים ונשארה בליגה הלאומית
ליגה לאומית: 0:0 בין הפועל פתח תקוה ומכבי נתניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully