וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היידוק נרגשת: "לישראלים אין מושג איך פוליוד נראה כשהוא מלא"

האוהדים הקרואטים יכריזו על הפסקת אש במחאה נגד ההנהלה כדי לדחוף את קבוצתם ב"משחק העונה" נגד מכבי תל אביב (חמישי, 21:30). 20 אלף כרטיסים נחטפו, יותר מ-30 אלף אוהדים יגיעו

אימג'בנק GettyImages

בהיידוק ספליט קיימת התרגשות רבה לקראת משחק הגומלין נגד מכבי תל אביב מחר (חמישי, 21:30) בפלייאוף העלייה לליגה האירופית.

לקבוצה הקרואטית אמנם 208 הופעות במפעלים האירופאים השונים, אבל בשנים האחרונות היא רחוקה מאוד מלהיות שם דבר באירופה. ההופעה האחרונה של היידוק בשלב הבתים של הליגה האירופית הייתה בעונת 2010-11, אבל אחרי ההפסד הדחוק 2:1 במשחק הראשון, מקוננת התחושה שאפשר לעבור את מכבי תל אביב. עד אתמול בערב נמכרו כ-20 אלף כרטיסים למשחק ובקרואטיה משוכנעים שיותר מ-30 אלף אוהדים יספקו אווירה מחשמלת.

בתקשורת הקרואטית כתבו הבוקר ש"לישראלים אין מושג איך פוליוד נראה ונשמע כשהוא מלא". בדיווחים הסבירו שהאוהדים של היידוק ממתינים להתמודדות בקוצר רוח וציטטו מהפורומים שלהם: "יהיה טירוף ביום חמישי. לא היינו בשלב הבתים מ-2010, ביום חמישי כולם נותנים את הנשמה".

עוד בנושא:

מכבי תל אביב במו"מ מתקדם עם ז'ראר גוהו
ג'ורדי קרויף: "אם מכבי תל אביב תעפיל לשלב הבא יגיע חיזוק זר"

אוהדי היידוק ספליט. GettyImages
למרות האווירה, פוליוד הוא לא מבצר ביתי. אוהדי היידוק/GettyImages

למרות הדברים הללו, אצטדיון פוליוד רחוק מלהיות מבצר ביתי. בשני משחקי הבית האחרונים שלה, היידוק הובסה 4:0 על ידי דינמו זאגרב והפסידה ללא תנאי 4:2 לרייקה. בשנים האחרונות היא גם נכנעה שם במשחקים מכריעים לסלובן ליברץ, דנדאלק, גורי דילה וא.א.ק אתונה.

שני ההפסדים האחרונים בליגה הפנו את אוהדי הקבוצה נגד ההנהלה ובראשה היו"ר איבן קוס. בספליט מקווים שבמהלך המשחק נגד מכבי תל אביב, ארגוני האוהדים יעשו הפסקה במחאה נגד ההנהלה ויתמקדו בעידוד הקבוצה. הפסקת אש זמנית.

אחד מהאוהדים כתב בטור אישי: "זה הזמן להיות סבלניים ולתמוך בהיידוק ברגע שהיא הכי צריכה אותנו. זה משחק העונה של הקבוצה. מכבי פייבוריטית, אבל אם לא נעלה לשלב הבתים זה יהיה כישלון בלי קשר לזהות היריבה. היידוק צריכה את התמיכה של היציעים ואסור לנו לאכזב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully