וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אשקלון נרתמת למאבק למען שיחרורו של אברה מנגיסטו

24.8.2016 / 10:57

הנהלת המועדון תשתף במכירה פומבית חולצת משחק חתומה על ידי שחקני הקבוצה, ותעביר את ההכנסות למשפחת האזרח השבוי. מנגיסטו חצה את הגבול לרצועת עזה ועל פי ההערכות מוחזק בשבי החמאס

ראש עיריית אשקלון, איתמר שמעוני, במשחק של הפועל אשקלון. לירון מולדובן
"מן הראוי שניטול חלק במאבק". ראש עיריית אשקלון, איתמר שמעוני/לירון מולדובן

מועדון הכדורגל של הפועל אשקלון נרתם למאבק למען שיחרורו של אברה מנגיסטו, האזרח השבוי שחצה את הגבול לרצועת עזה לפני יותר משנה. על פי ההערכות, מנגיסטו, תושב העיר אשקלון, מוחזק בשבי החמאס.

הנהלת המועדון תעניק למשפחת מנגיסטו חולצת משחק, ועליה חתימת כל השחקנים. החולצה תמוסגר, ותשתתף במכירה פומבית (יחד עם כל חולצות ליגת העל), שכל הכנסותיה יועברו למשפחת מנגיסטו.

יושב ראש הפועל אשקלון, איתן קסנטיני: "אנחנו נרתמים ברצון רב בכדי לסייע לשיחרורו של אברה מנגיסטו. מלבד המחווה של הענקת חולצת משחק חתומה על ידי כל שחקני הקבוצה, נדרוש גם ממנהלת הליגה לשחק עם סרט על הזרוע, כחלק מהגברת המודעות במאבק לשיחרורו של אברה".

ראש עיריית אשקלון, איתמר שמעוני: "אברה מנגיסטו הוא תושב אשקלון ומן הראוי שהראשונה שתסכים ליטול חלק במיזם ובמאבק לשחרורו, תהיה קבוצת הכדורגל של העיר. כולי תקווה שהגברת המודעות והלחץ הציבורי לשיחרורו ישאו פרי, וישיבו בסופו של יום את אברה לזרועות אמו ולחיק משפחתו".

עוד בנושא:

ליגת העל: הפועל אשקלון ניצחה 2:3 את הפועל חיפה, שלושער ללינגאנה
הפועל אשקלון לא מוותרת על פדרו גלבאן, אבוחצירה: "קרה לנו נס"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully