וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החטא ועונשו: "הקוון הכי גרוע בעולם" הושעה מ-18 משחקים

לראות ולא להאמין: ליובו מיליצ'ביץ' "טעה" בלי סוף במשחק בליגה הבוסנית. הוא טען שהוא חולה בסרטן ושביום המשחק עבר טיפולים, אבל ההתאחדות שלחה אותו לתקופה ארוכה בפריזר

אימג'בנק GettyImages

הקוון הבוסני ליובו מיליצ'ביץ', שלפני כמה שבועות זכה לכינוי "הקוון הכי גרוע בעולם", הושעה מ-18 משחקים במסגרת פרשה שהסעירה את הכדורגל המקומי.

סיפור שהיה כך היה: במחזור השני של העונה בבוסניה, ז'לייזניצ'אר התארחה אצל אולימפיק סראייבו וקיבלה יחס מועדף ממיליצ'ביץ'. מה זה יחס מועדף? צריך לצפות בתקציר המשחק, לשפשף את העיניים ולא להאמין. הקוון פסק על עוד ועוד נבדלים לחובת אולימפיק, אישר שער לז'לייזניצ'אר שער מנבדל ושימש בורג מרכזי בניצחון שלה 0:2.

לצערו של מיליצ'ביץ', מצלמות הטלוויזיה הקרינו את הטעויות שלו בשידור חי והוא ספג אש חמה. תקציר המשחק הפך לוויראלי והקוון שנדרש להופעה המבישה שלו הסביר: "יש לי גידול סרטני בבטן ובאותו יום עברתי טיפול בבית החולים. כדורגל הוא האהבה הגדולה שלי ולא רציתי לפספס את המשחק".

בז'לייזניצ'אר לא התביישו ופרסמו הודעה רשמית עם תמיכה בקוון: "המועדון רוצה להביע את תמיכתו בליובו מיליצ'ביץ' שסובל ממחלת הסרטן ומאחל לו החלמה מהירה. אנחנו מזמינים אותו כאורח כבוד לאחד ממשחקי הבית שלנו".

במוסדות הכדורגל הבוסני לא ממש התרשמו מההסברים של הקוון ומיליצ'ביץ' שנחשד בשיפוט מוטה, הושעה מ-18 משחקים - העונש הכי כבד אי פעם שהוטל על קוון בבוסניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully