וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חואקין שוכמן: "עם תשוקה ומחויבות נגרום לאוהדים ליהנות"

24.8.2016 / 8:15

הקפטן הצעיר של הפועל גלבוע/גליל נשמע נרגש מפתיחת האימונים. המאמן בית הלחמי: "יש לנו קבוצה טובה". מרפי הולוואי נשאר בארה"ב לצד אשתו שכורעת ללדת. ניסיון לסגור את עסקת איידן

מאמן הפועל גלבוע/גליל אריאל בית הלחמי עם ג'ייסון סיגרס. באדיבות הפועל גלבוע/גליל, אתר רשמי
בית הלחמי עם סיגרס/אתר רשמי, באדיבות הפועל גלבוע/גליל

הפועל גלבוע/גליל פתחה אמש (שלישי) את האימונים הרשמיים שלה לקראת העונה הבאה באולם בגן נר. לכבוד האימון הגיעו כמה עשרות מהגרעין הקשה של אוהדי הקבוצה כדי לקבל את השחקנים והציגו את רפרטואר השירים שלהם. במועדון מאמינים שיוכלו לרשום עונה מכובדת בליגת העל בזכות החומר האנושי של השחקנים שצירפו, ומקווים להיות הפתעת העונה. מי שעדיין לא הצטרף לאימונים הוא הפורוורד-סנטר מרפי הולוואי שנמצא בארצות הברית לצד אשתו שכורעת ללדת.

"מרגש מאוד להתחיל את העונה, יש לנו קבוצה טובה", אמר מאמן הקבוצה אריאל בית הלחמי. הקפטן חואקין שוכמן הוסיף: "אני מאוד שמח על פתיחת העונה, כיף גדול שאנחנו חוזרים למקומנו הטבעי בליגת העל, אני שמח על השחקנים שהוחתמו בקבוצה, כל אחד מהם מתאים לרוח של המועדון, ואין לי ספק שעם תשוקה ומחויבות אנחנו נגרום לאוהדים ליהנות מהעונה הבאה".

שוכמן הוא אחד משלושה שחקנים שממשיכים מעונת העלייה של גלבוע/גליל לצד הפורוורד אופיר הובר והגארד הזר ג'ייסון סיגרס. מלבד סיגרס והולוואי חתומים בקבוצה גם הזרים אריק גריפין, שחתם רק בסוף השבוע שעבר, והפורוורד המבטיח מייקל קוואלס שכבר הציג חלק מיכולות ההטבעה שלו באימון. הסגל הישראלי כולל גם את זיו בן צבי שהגיע מעפולה והצמד שירד עם נס ציונה בעונה שעברה טל קרפלס ויחזקאל סקוורר. בגלבוע מקווים לסגור גם את צירופו של דניאל איידן בימים הקרובים.

שחקני הפועל גלבוע/גליל מייקל קוואלס (שמאל) ג'ייסון סיגרס (מרכז), אריק גריפין. באדיבות הפועל גלבוע/גליל, אתר רשמי
משמאל לימין, מייקל קוואלס, ג'ייסון סיגרס, אריק גריפין/אתר רשמי, באדיבות הפועל גלבוע/גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully