וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח ביוון: "מגעים משמעותיים בין אורלנדו סה לפאוק סלוניקי"

חלוץ מכבי תל אביב מתקרב לעזיבה? ב"גאזטה" היוונית נטען כי פאוק, שניסתה לצרף את סה מספר פעמים בעבר, מחכה שהוא ישיג שחרור מהצהובים. גם לגיה ורשה הוזכרה כמועמדת להחזיר אותו

יוסי ציפקיס

האם אורלנדו סה בדרכו למעבר לפאוק סלוניקי? ב"גאזטה" היוונית מדווחים הערב (שלישי) כי "מגעים משמעותיים נערכים בין הקבוצה לשחקן" וייתכן כי החלוץ הפורטוגלי שחתם בינואר לשלוש שנים וחצי במכבי תל אביב, אך לא הצליח להתאקלם במועדון, יעשה בקרוב את דרכו ליוון.

על פי הדיווח, פאוק הייתה מעוניינת בסה עוד בקיץ 2015, אולם אז לגיה ורשה, שגם היא מוזכרת ב"גאזטה" כמועמדת להחזיר את החלוץ לשורותיה, דרשה עליו מיליון יורו, סכום אותו פאוק לא הסכימה לשלם. זו הייתה למעשה הפעם השלישית בה פאוק התעניינה בשחקן ונראה שכעת יש סיכוי ממשי לעסקה שסופסוף תנחית אותו במועדון.

עוד בנושא:

שוטה ארבלדזה: "המטרה שלי היא להבקיע כמה שיותר מבלי לספוג"

אורלנדו סה מכבי תל אביב. ברני ארדוב
אם פאוק תשלים את העפלתה לשלב הבתים של הליגה האירופית, סה אמור להצטרף/ברני ארדוב

עוד נטען ביוון כי סה מעוניין לעזוב את ישראל ומוכן לחתום בפאוק על חוזה לשלוש שנים ושהוא מקיים מגעים מול סגנית האלופה הישראלית על מנת שזו תשחרר אותו והוא יוכל לעבור כשחקן חופשי. הבעלים של פאוק, איבן סאבידיס, צפוי להגיע למשחק הביתי של הקבוצה ביום חמישי הקרוב מול דינמו טביליסי, בו פאוק אמורה להשלים את העפלתה לשלב הבתים של הליגה האירופית, אחרי שניצחה 0:3 בחוץ במשחק הראשון. אם אכן פאוק לא תמעד בפתאומיות, סאבידיס יאשר ככל הנראה את הרכש ואז יצטרך סה לסגור את ענייניו מול מכבי תל אביב ויוכל לעבור ליוון.

ב-12 הופעות בכל המסגרות בעונה שעברה במדי מכבי תל אביב, רשם סה רק שלושה שערים, אחד מהם במשחק הבכורה שלו בגביע מול ראשון לציון. העונה הוא כבש פעם אחת בשלושה משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully