וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומאס וריצ'ארד נחתו בארץ: "מקווה שנוכל להפתיע ולהגן על התואר"

23.8.2016 / 18:31

שני הזרים החדשים של מכבי ראשון לציון הגיעו לישראל לקראת פתיחת האימונים. אקס מכבי אשדוד: "שמח על ההזדמנות". ג'אבון מקריי ואנתוני הילארד צפויים לנחות גם הם ביומיים הקרובים

אתר רשמי

מכבי ראשון לציון ממשיכה להתכונן לפתיחתה של העונה והיום (שלישי) נחתו בישראל שניים מזריה החדשים, צ'ארלס תומס ופטריק ריצ'ארד. שניים משחקני הרכש הנוספים של האלופה, ג'אבון מקריי ואנתוני הילארד, צפויים לנחות ביומיים הקרובים, ג'ו ג'קסון יגיע בעוד כשבועיים, מכיוון שעד לאחרונה שיחק בליגה הסינית. אימוני הקבוצה יחלו בשבוע הבא.

ריצ'ארד (26, 1.96) הוא הזר הראשון שחתם בשורות הכתומים הקיץ. האמריקאי שיחק בעונה שעברה בשאלונוס -ריימס הצרפתית וב-34 משחקים תרם 9.6 נקודות, 29 ריבאונדים, 2.1 אסיסטים ו-1.7 שלשות ב-41%.

עבור צ'ארלס תומאס (30, 2.03) מדובר בתחנה שנייה בליגת העל לאחר ששיחק עונה וחצי במדי מכבי אשדוד. בעונה שעברה היה אחד השחקנים הבולטים בליגה, עם ממוצעים של 19.6 , 5.4 ריבואנדים ו-1.7 אסיסטים ב-26.4 דקות למשחק.

שחקני מכבי ראשון לציון צ'ארלס תומאס, פטריק ריצ'ארד. מכבי ראשון לציון, אתר רשמי
הצטרפו לאלופה. ריצ'ארד ותומאס/אתר רשמי, מכבי ראשון לציון

"אני מאוד אוהב את ישראל ושמח על ההזדמנות לשחק כאן עונה נוספת", אמר תומאס. "שמח להצטרף למכבי ראשון, הם עשו עונה נהדרת ואני מקווה שגם העונה נוכל להפתיע את הליגה ונגן על התואר".

ריצארד הוסיף: "מצפה לפתוח את העונה וכמו כל שחקן מקצועני אני אתן מעצמי את המקסימום כדי לתרום לקבוצה ולהיות חלק משמעותי בה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully