וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטה ארבלדזה: "המטרה שלי היא להבקיע כמה שיותר מבלי לספוג"

לקראת הגומלין מול היידוק ספליט בפלייאוף הליגה האירופית, מאמן מכבי תל אביב הסביר את התוכניות: "אנחנו לא יודעים לסגת, לסגל שלי יש מספיק ניסיון להכריע את המשחק". על הרכש: "אם נרגיש צורך להתחזק, נתחזק"

יוסי ציפקיס

אחרי שפתחה את הליגה בצורה טובה עם 1:3 על הפועל כפר סבא וסיימה את המחזור במקום הראשון, מכבי תל אביב קיימה היום (שלישי) מסיבת עיתונאים לקראת הגומלין מול היידוק ספליט בפלייאוף הליגה האירופית. טל בן חיים החלוץ ייעדר בעקבות ההרחקה במשחק הראשון כאשר הצהובים ימריאו למשחק במהלך היממה הקרובה.

במסיבת העיתונאים הסביר שוטה ארבלדזה: "יש לפנינו משחק עם אווירה טובה וזה משהו שרצינו שיגיע העונה. מכבי תל אביב עשתה עונה נהדרת בעונה שעברה ולא סיימה עם תארים. השתתפות בליגת האלופות, גמר הגביע וכמות צבירת נקודות כמו שהם עשו זה דבר מדהים. בכדורגל דברים יכולים לקרות דברים לכאן או לכאן רק בגלל כדור שפגש את הקורה או המשקוף".

מאמן מכבי תל אביב שוטה ארבלדזה. יוסי ציפקיס
סומך על הסגל. ארבלדזה/יוסי ציפקיס

לקראת הגומלין: "התוכנית שלי היא לא לספוג שער ולהבקיע כמה שיותר. לא ניסוג לאחור כי אנחנו לא יודעים לעשות את זה. נצטרך להיות יעילים ולשחק את הכדורגל ההתקפי של מכבי תל אביב. לסגל יש מספיק ניסיון כדי להכריע את המשחק".

החסרון של בן חיים: "בכל משחק אנחנו משחקים ללא 4-6 שחקנים. הם באים בכול בוקר, עובדים קשה ותמיד יש כאלה שמפספסים משחקים. לי כמאמן הכי קשה להגיד לשחקן שהוא מחוץ לסגל. תמיד יש את מי שיחליף שחקן כזה או אחר. ברור ששחקנים שיוצרים מצבים הם יתרון, כי לא צריך ללמד אותם יותר מדי. יש לבן חיים מתנה, אבל יש לנו מחליפים מספיק טובים".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
חלוץ מכבי תל אביב טל בן חיים חוגג עם הקשר יוסי בניון. יוסי ציפקיס
מחמאות מארבלדזה. בן חיים/יוסי ציפקיס

הדרך לשלב הפלייאוף: "אנחנו בסופה של התחרות ועלינו לעבור את המשחק בספליט כדי להיות במקום שמגיע לנו להיות בו. מכבי תל אביב שואפת תמיד להיות בשלב הבתים של ליגת האלופות או הליגה האירופית. המשחק שלפנינו הוא קשה, ואנחנו מכירים את היידוק היטב. אנחנו הולכים כדי לנצח".

הרכש: "תמיד שואלים מי יגיע ומי יעזוב. אנחנו אחראים ונעשה את המיטב עבור הקבוצה. אם נרגיש שיש צורך להתחזק, אז נתחזק. אם נחשוב שיש שחקן שיש לו סיכוי לקבל פחות דקות אז נציע לו לעזוב. שחקני כדורגל צריכים לשחק ותמיד ננסה שיהיה לנו 22 שחקנים חזקים. אם אראה שיש כאן שחקן שהוא חולמני, הוא לא יהיה כאן. עד עכשיו לא היה אחד כזה. אני חושב מה טוב למכבי תל אביב".

הצהרות של מריאן פושניק ("הופתעתי מהחולשה של מכבי): "אני שמח שהוא חושב שאנחנו חלשים, זה מצוין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully