וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "בעד שיתוף רעיונות, כל עבודה בצוות היא מבורכת"

המאמן, שתפס את מקומו של בנאדו, פתח את העידן שלו בנבחרת הצעירה: "שמח על האמון מלוין וההתאחדות", "יודע לעבוד תחת לחץ", "שיתוף הפעולה שלי עם חזן הוא מצוין", "אוחנה יעשה את ההפרדה"

ברני ארדוב

הנבחרת הצעירה התכנסה היום (שלישי) למחנה אימונים בבית הנבחרות בשפיים, במהלכו תקיים שלושה אימונים ראשונים ומשחק הכנה מול מכבי הרצליה לקראת המפגשים מול פורטוגל (2 בספטמבר, חוץ) וליכטנשטיין (6 בספטמבר, בית) במסגרת מוקדמות יורו 2017. כרגע ישראל מדורגת במקום השלישי, עם 11 נקודות משישה משחקים ונאבקת על המקום השני שעשוי להוביל לפלייאוף (רק ארבע הסגניות הטובות ביותר תעלנה).

לקראת פתיחת האימונים עורך המאמן החדש מרקו בלבול מסיבת עיתונאים: "אחרי תקופה ארוכה כמאמן בליגת העל אני שמח מאוד לקבל את האתגר הזה כמאמן הנבחרת הצעירה", פתח בלבול את דבריו: "אני שמח על האמון של המנהל הטכני ניר לוין וההתאחדות. אני מקווה להחזיר לכולם עם התוצאות והדרך שבה נשחק. בכל מקום שעבדתי תמיד המשחקים שלנו היו רחבים, אני בעד לשתף רעיונות עם המון פתיחות. עבודה בצוות היא עבודה מבורכת, אני שמח לעבוד בצוות".

העבודה עם אלון חזן: "לכל אחד מאיתנו יש הקבוצה שלו, אני מרוכז בנבחרת האולימפית. אלון עזר לי להעביר את האימון ושיתוף הפעולה שלנו הוא מצוין".

מיכאל אוחנה מ.ס אשדוד. ברני ארדוב
יעשה את ההפרדה. אוחנה/ברני ארדוב

המשך הקמפיין: "המשחק האחרון של הנבחרת היה במרץ, המשחק הקרוב הוא בספטמבר. את חלק מהשחקנים אימנתי. ננחיל את הסגנון, השיטה ומה שאני רוצה לעשות במשחקים. המטרה שלנו היא לתפוס את המקום השני. אני לא נחשב לחישובים, נעשה את העבודה שלנו. יש לפורטוגל תור זהב עם שחקנים באתלטיקו מדריד ו-ולנסיה. נלך לכל משחק וננסה להביא את התוצאה הכי טובה משם. יש מטרות ולכן יש לחץ, זה חלק מהעניין. אני יודע להתמודד עם לחץ".

מיכאל אוחנה: "הייתה לי אסיפה עם השחקנים ודיברנו על זה שאנחנו צריכים להתרכז אך ורק במה שקורה בנבחרת ובמשחק מול פורטוגל. השחקנים יעשו את ההפרדה בין הקבוצות לנבחרת, וגם מיכאל יעשה אותה".

המצב בליגת העל: "בכל מקום שעבדתי אז הייתי המאמן וידעתי מה הגבולות שלי, מה הקווים האדומים שלי. הצלחתי כי ידעתי לעבוד בצוות, אין יותר הופעות יחיד של אנשים. התנסתי בנושא הזה של מנהל מקצועי באנגליה, חבל שזה הגיע מאוחר לישראל. אני רגיל לעבוד בצוותים גדולים, ככה עבדתי תמיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully