וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

11 על 11: השחקנים החופשיים המעניינים ביותר בשוק ההעברות

סאגת פוגבה ומנצ'סטר יונייטד כבר הסתיימה, שוק ההעברות עדיין רותח לקראת סיום חלון ההעברות ולכבוד המאורע ריכזנו את 11 ה'פרי אייג'נטס' המעניינים ביותר. ליגת העל מוזמנת לפתוח את הפנקס

רויטרס

11 ימים לסיום מועד ההעברות של קיץ 2016 וברחבי אירופה עדיין קבוצות מחפשות אפשרויות להתחזק, זאת אחרי שסאגת פול פוגבה הסתיימה ואפילו באיטליה נרגעו מעט מעסקת גונסאלו היגואין. פחות משבועיים נותרו ועדיין שוק השחקנים משופע חופשיים, 'פרי אייג'נטס' כאשר הקבוצות הישראליות עדיין עוקבות בקשב. אז לקראת סיום מועד ההעברות אספנו את עשרת השמות המסקרנים ביותר של השחקנים החופשיים. ליגת העל, שימי לב.

seperator

1. פאבלו דניאל אוסבלדו - חלוץ בן 30

אחרי קדנציה ארוכה שכללה הופעות במדי פיורנטינה, בולוניה, אספניול, רומא, סאות'המפטון, יובנטוס, אינטר, בוקה ג'ונייורס (שתי קדנציות), פורטו ו-14 הופעות במדי נבחרת איטליה - אוסבלדו מחפש בית חדש. הארגנטינאי אמנם סובל מאופי בעייתי ונוטה לריב גם עם חבריו לקבוצה, אך אולי העבודה שהוא כבר בן 30 תגרום לו להתעסק אך ורק בכדורגל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן אינטר פבלו אוסבלדו. AP
זמן לשיקום. אוסבלדו/AP

2. מרטין קסארס - בלם בן 29

עוד אקס של הגברת הזקנה, אך האופי של האורגוואי הקשוח שונה מאוד משל אוסבלדו. חוזהו של קאסרס אצל הגברת הזקנה הסתיים ובמהלך הקיץ שמו נקשר עם נאפולי ואינטר. ב-2008 הוא נרכש תמורת 17 מיליון יורו על ידי ברצלונה, אך את מרבית ההופעות עשה דווקא בסביליה ויובנטוס. קאסרס מגוון ויכול לסייע גם כמגן ימני ועם ניסיון של 68 הופעות במדי הסלסטה הוא ללא ספק אחת מהסחורות החמות ביותר שיש לרשימה הזו להציע.

מרטין קאסרס שחקן יובנטוס חוגג. רויטרס
ניסיון בשפע. קאסרס/רויטרס

3. כריסטופר סמבה - בלם בן 32

אחד משחקני ההגנה המוערכים בליגה האנגלית בחר ב-2012 להעדיף את הכסף בליגה הרוסית. אחרי קדנציה במדי אנז'י מחצ'קלה ודינמו מוסקבה, ויותר מ-50 מיליון יורו במצטבר ששולמו עליו במהלך הקריירה - סמבה עדיין יכול להוביל. הקונוגולזי מביא איתו משחק ראש משובח, ניסיון ומעל לכל משחק בלתי מתפשר.

כריסטופר סמבה שחקן ק.פ.ר. Scott Heavey, GettyImages
טייל גם ברוסיה. סמבה/GettyImages, Scott Heavey

4. רויסטון דרנטה - מגן/קשר בן 29

אחד השחקנים המבטיחים ביותר של הכדורגל ההולנדי בעשור האחרון סיים קדנציה פושרת באיחוד האמירויות. ב-2007 הוא נרכש תמורת 13 מיליון יורו מריאל מדריד ונחשב לחלק מהמהפכה ההולנדית של הבלאנקוס בצוותא עם אריאן רובן, רפאל ואן דר וארט וקלאס יאן הונטלאר. מאז הוא הספיק לטייל באברטון, רדינג, שפילד ועוד קדנציות מעניינות בטורקיה והליגה הרוסית.

5. סולי מונטארי - קשר בן 31

היהלום של ז'וזה מוריניו בעונת הטרבל ההיסטורית של אינטר אמנם לא נכלל בסגל של נבחרת גאנה ואברהם גרנט, אך עם יותר מ-25 מיליון יורו ששולמו עליו לאורך הקריירה הוא עדיין לא מעבר לשיא. מונטארי אמנם מוכר בעיקר מהתקופה הנהדרת במדי הנראזורי, אבל התקופה הקצרה שלו בערב הסעודית הוכיחה כי הוא עדיין מחפש אתגרים.

סאלי מונטרי שחקן מילאן. Marco Vasini, AP
אליל באינטר, בינוני במילאן. מונטארי/AP, Marco Vasini

6. האל רובסון קאנו - חלוץ בן 27

אחד השמות המפתיעים ביותר של יורו 2016 עדיין לא יודע היכן הוא ישחק בעונה הקרובה. חלוץ ויילס אמנם הרשים במסע המופלא עד חצי הגמר באליפות אירופה בצרפת, אך לא איתר את ההצעה המתאימה. לרובסון קאנו עבר מרשים בליגת המשנה האנגלית ושמו נקשר עד לאחרונה עם ולנסיה של פאקו אייסטרן.

האל רובסון-קאנו נבחרת ויילס חוגג. רויטרס
היורו לא עזר. קאנו/רויטרס

7. פאוסטו רוסי - קשר בן 26

השם הצעיר ביותר ברשימה. יובנטוס נאבקה על שירותיו כבר ב-2009 ואחרי אין ספור השאלות ההסכם שלו עם הקבוצה מטורינו הסתיים. רוסי מגוון מאוד ומסוגל לתפקד בכל עמדות הקישור, ועם ניסיון בליגה הספרדית, האיטלקית ורגל ימין נהדרת הוא עשוי להפוך למציאה.

8. ויקטור אנצ'יבה - חלוץ בן 28

שבע שנים באברטון בהן הבקיע 18 שערים ועוד קדנציה בת שלוש שנים בווסט ברומיץ' אלביון והניגרי עדיין מחפש בית חדש אחרי תקופה לא קלה. אנ'צביה מגוון ובמהלך התקופה שלו במדי הטופיז שיחק גם בכנפיים, והרי הטענה המוכרת היא שחלוצים פורחים לקראת גיל 30.

רויסטון דרנטה נבחרת הולנד הצעירה 2007. GettyImages
ריאל נראית כמו זיכרון רחוק. דרנטה/GettyImages

9. סטפן ססניון - חלוץ בן 32

בתחילת העשור הוא נחשב לאחד היהלומים הגדולים ביותר שיצאו מהליגה הצרפתית. הקדנציה באנגליה לא התעלתה, אך חלוץ נבחרת בנין הוא עדיין איום על כל הגנה. קבוצתו האחרונה הייתה ווסט ברומיץ' ועם עבר בפאריס סן ז'רמן גם הוא רוצה הזדמנות לחזור אל רגעי הקסם.

10. פליפה סנטנה - בלם בן 30

הברזילאי היה חלק מתור הזהב של בורוסיה דורטמונד בתקופת יורגן קלופ, אך מאז התקשה לשחזר את רגעי הקסם. התקופה בשאלקה לא הועילה וגם תקופה קצרה בקובאן קרסנודאר לא הביאה לו נחת. בגיל 30 הבלם מחפש אפשרות להוכיח שהתקופה תחת קלופ לא הייתה חד פעמית.

סטפן ססניון שחקן ווסט ברומיץ'. GettyImages
לא התעלה באנגליה. ססניון/GettyImages

11. ראול מיירלש - קשר בן 33

זוכה ליגת האלופות עם צ'לסי ב-2013 ועם רזומה ש 76 הופעות במדי נבחרת פורטוגל, מיירלש סיים קדנציה בת שלוש שנים בפנרבחצ'ה עם תואר אליפות בודד. הקשר עדיין נחשב לאחד הבועטים הטובים ביבשת ואחרי שהספיק לככב גם בפורטו הוא עדיין מחפש אפשרות נוספת לנצוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully