וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע גרמני: דורטמונד טיילה לסיבוב השני, ניצחון לחלילוביץ' והמבורג

צמד של שינג'י קגאווה (8 ו-33) ושער נוסף של אנדרה שורלה (45) סידרו לסגנית האלופה 0:3 קל מול איינטרכט טריר מהליגה השלישית. הקשר הקרואטי כבש 7 דקות אחרי שנכנס ב-0:1 של המבורג

שינג'י קגאווה שחקן בורוסיה דורטמונד. GettyImages
שינג'י קגאווה חוגג צמד/GettyImages

הסיבוב הראשון בגביע הגרמני נמשך היום (שני) עם ארבעה משחקים. עוד לפני שבורוסיה דורטמונד תעלה אל הדשא ותשחק מול איינטרכט טריר, קיבלנו את הקבוצה הראשונה מהבונדסליגה הבכירה שעלתה לסיבוב השני כשהמבורג ניצחה 0:1 בחוץ את צוויצקאו.

איינטרכט טריר - בורוסיה דורטמונד 3:0

הקבוצה של תומאס טוכל לא ממש התקשתה מול היריבה מהליגה הרביעית בגרמניה. בורוסיה דורטמונד נהנתה מצד יפה של שינג'י קגאווה (8 ו-33) ומשער נוסף של אנדרה שורלה (45) בדרך לסיבוב השני. היפני כבש את הצמד הראשון שלו במדי דורטמונד אי פעם והגיע ל-50 שערים במדיה.

הראשון של קגאווה הגיע כאמור כבר בדקה השמינית. אנדרה שורלה פרץ משמאל ויישר למרכז, שם המתין פייר אמריק אובמיאנג, שבעט אבל נבלם, זה חזר אל קגאווה שבעט פנימה את ה-0:1. השני שלו הגיע בדקה ה-33 אחרי ערבובייה ברחבה, כדור עומק יפה של מארק בארטרה ושוב דחיקה מקרוב וזה 0:2. שורלה השלים את החגיגה בדקה ה-45 לאחר הקפצה של אובמיאנג מימין, זה הגיע אל קשר/חלוץ נבחרת גרמניה שבעט מקרוב את שער הבכורה שלו בקבוצתו החדשה ואת ה-0:3. זו גם הייתה התוצאה בסיום ואחרי דקות יפות שאוהדי דורטמונד קיבלו מהרכש החדש שלהם, אמרה מור, שנכנס בדקה ה-68.

צוויצקאו - המבורג 1:0

אלן חלילוביץ', שנרכש השנה מברצלונה, התחיל לפרוע שטרות כבר במשחק הראשון שלו. מה זה במשחק הראשון שלו? בדקות הראשונות שלו. הקרואטי הצעיר נכנס כמחליף בדקה ה-63 במקום ניקולאי מולר וכבש שבע דקות לאחר מכן. חלילוביץ' חטף כדור במרכז השדה, פרץ נהדר קדימה ומצד ימין בעט נהדר עם רגל שמאל לקורה הרחוקה ופנימה וזה 0:1 להמבורג.

משחקים נוספים:
פאדרבורן - זנדהאוזן 2:1

אלן חלילוביץ' שחקן המבורג. GettyImages
חלילוביץ' חוגג שער נהדר/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • המבורג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully