וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין דוראנט: "המשחקים האולימפיים היו כמו תרפיה עבורי"

כוכב נבחרת ארצות הברית והאיש המרכזי בדרך למדליית הזהב בריו הודה כי רצה לברוח מסערת המעבר לווריירס: "הייתי צריך להגיע לסביבה בה לאנשים לא היה אכפת מכלום מעבר ללהיות חברים שלי"

מערכת וואלה!

בווידאו: משדר סיכום אולימפיאדת ריו של וואלה! NEWS

קיץ סוער במיוחד עבר על קווין דוראנט. הפורוורד החדש של גולדן סטייט ווריירס עזב את הקבוצה היחידה בה שיחק עד כה ב-NBA והצטרף לסגנית האלופה, במהלך שיצר סערה שתימשך עמוק לתוך עונת ה-NBA הקרובה ואולי אף יותר מכך, סערה שנשכחה זמנית בעיקר בגלל החודש שבילה KD עם נבחרת ארצות הברית בריו. יממה לאחר שטורניר הכדורסל בברזיל הסתיים במדליית זהב שלישית אולימפית שלישית ברציפות (30 נקודות לדוראנט בגמר מול סרביה), הוא התפנה לראיון עם מדור ה'ורטיקל' ב'יאהו'.

"זו הייתה תרפיה עבורי אחרי שעשיתי שינוי גדול בחיים שלי", אמר, "זה הפך את חיי לקלים יותר. ידעתי שההחלטה שלי תיצור סערה, אבל להגיע לפה לסביבה בה אנשים קיבלו אותי ולא היה אכפת להם מכלום מעבר ללהיות חברים שלי, זה מה שהייתי צריך".

דוראנט קלע 155 נקודות במהלך המשחקים, ויחד עם ה-156 שקלע לפני ארבע שנים בלונדון, מדובר בשתי תצודות הקליעה הטובות ביותר של אמריקאי באולימפיאדה. הוא מפגר ב-25 נקודות בלבד אחרי כרמלו אנתוני, למרות ששותף במחצית מהמשחקים בהם שותף כוכב ניו יורק ניקס.

"אני רוצה לעקוף אותו, אבל אני לא יודע אם אשחק ב-2020 או לא", הודה, "מי יודע? נראה. אי אפשר לדעת מה יהיה עוד ארבע שנים. אני עוד נהנה מהזכייה הטרייה".

עוד בנושא

זריקת עידוד: מייק ששבסקי לא הפריע לכוכבי ארה"ב - וניצח
ארה"ב חוגגת: "הגיע הזמן ששאר העולם יתעשת ויתחיל להדביק את הפער
מריו באהבה: כל התמונות לכל אורך המשחקים באולימפיאדת ריו

קווין דוראנט, נבחרת ארצות הברית. GettyImages
"אני נהנה מהזכייה". דוראנט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully