וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "בכדורגל ניתן לעשות את הבלתי אפשרי, נבוא לנצח"

ברק בכר הביע אופטימיות לקראת הגומלין מול סלטיק בפלייאוף מוקדמות ליגת האלופות למרות ה-5:2 במשחק הראשון. מאור מליקסון: "מאמינים בעצמנו, כבר קרו הדברים" (שלישי, 21:45, ספורט 5). רוג'רס: "אנחנו בעמדה טובה ומאוד מרוכזים באתגר"

צילום: בני בן סימון, עריכת וידאו: מתן חדד

הפועל באר שבע תפגוש מחר (שלישי, 21:45, ספורט 5) את סלטיק לגומלין בשלב הפלייאוף של ליגת האלופות, אחרי ההפסד הצורם, 5:2 בסקוטלנד. האלופה תנסה לחולל נס ולהעפיל לראשונה בתולדותיה לשלב הבתים של הצ'מפיונס, אך המשימה לא תהיה פשוטה כלל. רגע לפני ההתמודדות, דיבר המאמן ברק בכר ומאור מליקסון במסיבת עיתונאים על הסיכויים של קבוצתו וההכנות למשחק.

"בכדורגל אפשר לעשות את הבלתי האפשרי", פתח בכר את דבריו, "וננסה לעשות זאת. אבל אנחנו לא חושבים על התוצאה, צריכים לבוא ולעשות משחק טוב, נראה איך המשחק יתפתח".

על הקהל: "ברור שיש לו משמעות, אצל שתי הקבוצות הקהל מאוד דומיננטי. מי שהיה בסלטיק פארק הרגיש כמה זה משמעותי ואני בטוח שהקהל שלנו יכין תצוגה מדהימה והרבה הפתעות. אני בטוח שהוא ידחוף אותנו".

על המשחק הקודם: "בהחלט יש הרבה מסקנות להסיק מהדקות הפחות הטובות שלנו בתחילת ובסיום המשחק. נשתדל לבוא לתקן, אנחנו ידועים מול מי אנחנו מגיעים וננסה לנצל את החולשות. המטרה היא לעשות משחק יותר טוב ולנצח בלי לחשוב יותר מידי על התוצאה. ברור שרצינו להגיע לטרנר עם תוצאה הרבה יותר טובה אבל 5:2 זו עובדה. רוצים לעלות אבל זה יהיה קשה, נבוא וננסה לשחק טוב. נעשה את המשחק שלנו וננסה לייצג את המועדון כמו שצריך בכבוד".

בבאר שבע מקווים שיהיה כשיר. ויטור/מגד גוזני

על המעבר מהליגה לאירופה: "זה לא פשוט ואנחנו מרגישים את זה. ברור שיש הבדל בין סלטיק להפעול רעננה, עם כל הכבוד. אנחנו עובדים על זה ומתכוננים לכל משחק בפני עצמו. במשחק מול רעננה באנו עם גישה נכונה, למרות שהייתה ירידה טבעית במחצית השנייה. יהיו לנו עוד הרבה מבחנים ושבועות עם שלושה משחקים, בשביל זה יש צוות גדול שרק הולך ומשתדרג ואני מקווה שנמשיך לעמוד בזה".

בכר נשאל על דגלי ופלסטין וכל נושא ההתעסקות של אוהדי סלטיק בעניין. דובר הקבוצה גיל לבנוני ניסה למנוע ממנו לענות על כך ולבסוף אמר: "אני מאמן כדורגל לא פוליטיקאי".

מאור מליקסון: "הראינו במגרש קשה בדקות מסויימות מול קבוצה טובה מאוד שאפשר לעשות את זה. מאמינים בעצמנו תמיד. תמיד יש עלי לחץ, ככה זה בקבוצה כמו בהפועל באר שבע. כל משחק לגופו, ונגיע עם ביטחון. אליניב (ברדה) מאוד חשוב לקבוצה, כולם מתגעגעים אליו ומחכים שיחזור אבל כרגע הוא לא כאן וצריך להסתדר. אנחנו לא אוהבים להפסיד, קודם כל לשמח את האוהדים בטרנר ולהחזיר על שבוע שעבר. אם תהיה תוצאה טובה אני בטוח שיהיה טירוף באצטדיון. בטוח שלא הגענו שאננים ולא נפלנו למלכודת של התקשורת, ידענו גם לפני שסלטיק קבוצה גדולה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מאור מליקסון שחקן הפועל באר שבע. מגד גוזני
"מתגעגעים לברדה". מליקסון/מגד גוזני

באירוע נכחו גם לא מעט עיתונאים סקוטיים שליוו את היריבה, וחלק ממסיבת העיתונאים הוקדש לשאלות שלהם לבכר. "יש תכונה מאוד גדולה בעיר ויש התרגשות אבל זה שונה מההיסטוריה שעשינו עם אליפות אחרי 40 שנה", הסביר להם", "אנחנו ריאליים ויודעים מה התוצאה ושסלטיק טובה יותר. היינו מגיעים עם ביטחון גם אם לא היינו מנצחים את רעננה. כשאימנתי את קרית שמונה חזרתי מ-3:0 ל3:3 מול ליון. השחקנים שלי נותנים לי ביטחון. אחרי האימון נדע בוודאות בקשר לג'ון אוגו ומיגל ויטור, הם מתאוששים אך רק מי שיהיה כשיר לגמרי ישחק. לא הופתענו מהיכולת של סלטיק, התכוננו לקבוצה מאוד חזקה. ידעתנו שהם מתחברים ומגיעים בכושר טוב, עקבנו אחריהם בליגה".

מאור מליקסון שחקן הפועל באר שבע (ימין) עם ברק בכר. מגד גוזני
"אני מאמן כדורגל ולא פוליטיקאי". בכר עם מליקסון/מגד גוזני

מעט אחרי שבכר ומליקסון סיימו את דבריהם, התיישבו על הכיסא בטרנר מאמן סלטיק ברנדן רוג'רס והקפטן סקוט בראון למסיבת העיתונאים של אלופת סקולטנד. "היה שבוע טוב מאוד מבחינת היכולת והתוצאות", אמר רוג'רס, "כל משחק הוא שונה, אנחנו בעמדה טובה ומאוד מרוכזים באתגר".

"השחקנים מוכנים", הוסיף, "הטיסה הייתה נהדרת וכך עם האנשים והמלון. אנחנו מצפים לאימון שנערוך פה. המטרה מספר אחת שלנו מההתחלה הייתה להעפיל לליגת האלופות. אשמח להוביל אותנו לשם. נצטרך להשלים את העבודה כדי שהאוהדים יוכלו להיות גאים בנו".

סקוט בראון שחקן סלטיק (ימין) עם ברנדן רוג'רס. מגד גוזני
"רוצים שהאוהדים יהיו גאים בנו". רוג'רס ובראון בטרנר/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully