וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סן דייגו צ'ארג'רס: ג'ואי, תן לי יד ונלך

אדם גלס

25.8.2016 / 16:00

הצ'ארג'רס נשארו בסן דייגו, לפחות בינתיים ועד להצבעה על הקמת אצטדיון חדש. הם ינסו לנצל את 2016 כדי להשתקם מעונה איומה, כאשר פיליפ ריוורס ימשיך להוביל את ההתקפה הוותיקה. אלא שהכל כרגע נותר בצל המאבק מול הבחירה 3 בדראפט, ג'ואי בוסה, שמסרב לחתום

ג'ואי בוסה סן דייגו צ'ארג'רס. Gregory Bull, AP
הסיפור הזה לא היה בתכנית של הצ'ארג'רס. בוסה/AP, Gregory Bull

מאזן בעונה שעברה: 12:4, מקום אחרון

מאמן: מייק מקוי (עונה רביעית)

עזבו: אריק וודל (סייפטי), לדריוס גרין (טייט אנד), מלקום פלוייד (תופס - פרש), דונלד בראון (רץ אחורי)

הצטרפו: טראביס בנג'מין (תופס), ברדנון מיביין (נוז תאקל), מאט סלוסן (סנטר), דווייט לאורי (סייפטי)

נבחרו בדראפט: ג'ואי בוסה (קיצוני הגנתי), האנטר הנרי (טייט אנד), מקס טורק (סנטר)

פיליפ ריוורס סן דייגו צ'ארג'רס. AP
הצ'ארג'רס ניצחו רק ארבעה משחקים אשתקד. ריוורס/AP

2015 הייתה מתסכלת וקשה עבור הצ'ארג'רס. שלל פציעות, שחקני רכש מאכזבים שלא סיפקו את הסחורה, אבל יותר מכל, הייתה זו העננה השחורה בשם "רילוקיישן ללוס אנג'לס" שאפפה את דרום קליפורניה. למזלם של אוהדי הקבוצה, הנהלת ה-NFL בחרה בסופו של דבר בהצעה של הראמס והם קיבלו את הצ'ארג'רס שלהם בסן דייגו לפחות לעוד עונה או שתיים.

בשביל שהקבוצה, שפועלת בעיר מעל ל-50 שנה, לא תהפוך להיות הקבוצה הנוספת בלוס אנג'לס, יצטרכו לפחות שני שליש מהמצביעים בסן דייגו לאשר בשמיני בנובמבר הצעה שתומכת בבניית אצטדיון חדש במקום "קוואלקום" הוותיק, אצטדיון שהכספים לבנייתו יילקחו ממיסים שיישלמו תיירים שיגיעו לישון במלונות העיר התיירותית. מה שלא יזיק לתושבים על מנת להגיע להצבעה במצב רוח חיובי הוא פתיחת עונה טובה, אלא שהסיפור המרכזי של הקיץ בסן דייגו הוא בעיקר מי שטרם ערך אימון במדי הקבוצה, הבחירה 3 בדראפט, ג'ואי בוסה.

האנד ההגנתי המוכשר מאוהיו סטייט הוא הרוקי היחיד במחזור שעוד לא חתם על חוזהו, עקב מחלוקות כספיות לגבי השאלה מתי הוא יקבל את 17 מיליון הדולרים המגיעים לו במסגרת חוזה הרוקי, כבונוס החתימה. בנוסף, ישנה אי הסכמה בין הצדדים בנוגע לשאלה האם בסן דייגו יצטרכו לשלם לבוסה אם הקבוצה תשחרר אותו לפני העונה הרביעית בחוזה הרוקי והוא יחתום בקבוצה אחרת. אחרי מאבק ממושך, הדברים הגיעו לכדי פיצוץ בסופו של דבר.

למזלם של הצ'ארג'רס, הם לפחות יכולים להמשיך לסמוך על הקוורטרבק הוותיק פיליפ ריוורס, שיקווה ליהנות העונה מקו התקפה יציב ובריא, לצד יכולות טובה של אנטוניו גייטס הבלתי נגמר, קינן אלן המוכשר, דני וודהד הנפלא, טראביס בנג'מין שבא מקליבלנד ולהרבה יותר תוצרת מבחירת הסיבוב הראשון בדראפט הקודם, הרץ המאכזב מלווין גורדון. בעוד שבהתקפה נשארו החבר'ה הוותיקים, ההגנה שמאוד התקשתה בשנים האחרונות נגד הריצה או בהגעה לקוורטרבק היריבה, נראית העונה כמו חבורה צעירה ומוכשרת, שיכולה לעשות הרבה צרות בראשות מגן הפינה הפרו-בולר ג'ייסון וורט, הליינבקר דנזל פרימן וכמובן בוסה, אם וכאשר הוא יחליט לחתום.

התחזית: נלך על האופטימי. ריוורס ינפק עוד עונה טובה, ההגנה (עם בוסה) תגשים את הפוטנציאל והאצטדיון החדש יאושר. 7:9 ומקום בוויילד קארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully