וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיצוץ בין הצ'ארג'רס לבוסה: "היכולת שלו לתרום העונה בסכנה"

24.8.2016 / 21:55

הבחירה 3 בדראפט שוב סירב לחתום על החוזה שהוגש לו וסן דייגו הזועמת הודיעה כי היא מושכת את ההצעה המשופרת, בצעד שהוגדר בתקשורת האמריקאית כ"חסר תקדים"

ג'ואי בוסה סן דייגו צ'ארג'רס. Gregory Bull, AP
המצב לא מבטיח. בוסה/AP, Gregory Bull

בסן דייגו קיוו שהפיצוי על העונה הגרועה שהם עברו ב-2015 יגיע בדראפט, שם זכו לבחירה גבוהה. במקום השלישי, לקחו הצ'ארג'רס אי שם בסוף אפריל, את האנד ההגנתי המבטיח מאוהיו סטייט, ג'ואי בוסה, בתקווה שהוא ישדרג את הקבוצה, אלא שארבעה חודשים חלפו ולפחות על פי ההתפתחויות הערב (רביעי), לא בטוח שבוסה ישחק בכלל במדי הקבוצה מדרום קליפורניה.

במהלך שהוגדר על ידי עיתונאים המסקרים את הליגה כ"חסר תקדים" לסיטואציה כזו, הצ'ארג'רס פרסמו הערב הודעה חריפה מאוד נגד בוסה, במסגרתה הבהירו כי הם משכו את ההצעה שנתנו לשחק, לאחר שהוא "דחה את ההצעה הטובה ביותר" שהוגשה לו.

בסן דייגו טענו כי ביום שלישי בערב הם הגישו לבוסה הצעה שכללה: את בונוס החתימה הגובה ביותר שקיבל רוקי בשנתיים האחרונות, סכום אותו ירוויח ב-2016 שיהיה שני רק לקוורטרבק החדש של פילדלפיה, קרסון וונץ', שנבחר שני בדראפט ובנוסף, את התשלום הגבוה ביותר ואת אחוז בונוס החתימה הגבוה ביותר שקיבל איזשהו שחקן שנבחר בסיבוב הראשון על ידי המועדון מאז ההסכם החדש עם ארגון השחקנים ב-2011.

על פי הקבוצה, בוסה לא הסכים לתנאים הללו, מה שהוביל לפיצוץ בין הצדדים: "ההצעה שהגשנו הייתה על מנת שג'ואי יתרום לנו בכל 16 המשחקים בעונה הקרובה ומעבר לכך", נכתב בהודעה, "היכולת של ג'ואי לתרום לכל אורך עונת הרוקי שלו נמצאת בסכנה בשל הזמן היקר שהוא החמיץ עם מאמניו וחבריו לקבוצה. כיוון שג'ואי לא יגיע בזמן למחנה האימונים, היכולת שלו להציג יכולת טובה, לא רק בשלב מוקדם של העונה, אלא בכלל, נפגעת לרעה. בשל כך, אנחנו נבנה מחדש את ההצעה שלנו, כיוון שג'ואי לא יוכל לתרום לנו בכל 16 המשחקים העונה, לאחר שפספס זמן יקר על מגרש האימונים, בכיתות הלימוד ובמשחקי קדם העונה".

לנציגיו של בוסה לא לקח הרבה זמן לענות: "הצ'ארג'רס החליטו לעשות מניפולציה לעובדות ולנהל את המשא ומתן דרך התקשורת", נמסר בהודעה מטעמם, "זה אירוני שהקבוצה מתעסקת עכשיו בזמן ההגעה של ג'ואי אליה, כיוון שהיא עצמה החליטה להישאר שקטה ב-14 הימים הראשונים של מחנה האימונים, במקום לענות בזמן להצעה שהגשנו ב-28 ביולי, לפני פתיחת המחנה. בנקודה זו, כל מה שאנחנו יכולים לעשות זה להמשיך במאבק עבור חוזה הוגן בשם הלקוח שלנו. הצ'ארג'רס מנסים לקנות את דעת הקהל, במקום להתרכז בהשארת הלקוח שלנו אצלם והבטחת החוזה מולו, שיהיה ראוי למקום בו נבחר בדראפט".

* בצעד מפתיע משהו, ניו אינגלנד החליטה לשחרר את הסנטר בריאן סטורק. השחקן איבד לאחרונה את מקומו בהרכב לדייויד אנדרוז, אך עדיין מדובר בהפתעה והסיבות לכך כוללות את זעזועי המוח שספג השחקן והשביתו אותו, כמו גם את זריקתו מהאימון המשותף עם שיקגו ברס בשבוע שעבר לאחר מהומה בין שחקנים. גם התופס נייט וושינגטון שוחרר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully