וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 22.8: גביגול רוצה לברצלונה, אתלטיקו בעקבות סילבה

חלוץ סנטוס מעוניין לשתף פעולה עם ניימאר בשורות הקטאלנים, שמנסים להשלים את עסקת אלקאסר. סימאונה דורש חיזוק, סילסן מחוץ לסגל אייאקס, אברטון רוצה את הארט וסימנה את בוני. צמד כוכבי ארסנל בעבר בדרך לטורקיה

רויטרס

בווידאו: ברצלונה פותחת את העונה עם הצגה על ריאל בטיס

העברות

* סוונסי הודיעה על הארכת חוזהו של ליאון בריטון. הקשר חתם עד 2018.

* חיזוק לוולבס. קמרון ברותוויק ג'קסון הושאל לעונה אחת ממנצ'סטר יונייטד. המגן הצעיר זכה למספר הופעות במדי השדים האדומים בעונה הקודמת תחת לואי ואן חאל. גם אולה ג'ון יחזק את הסגל של וולבס. הקשר ההולנדי הושאל לעונה מבנפיקה.

* אקס סוונסי, מיצ'ו, הוצג במדי ריאל אוביידו. הספרדי חזר למועדון בו גדל.

* סים דה יונג עבר בהשאלה לעונה מניוקאסל לפ.ס.וו איינדהובן. החלוץ ההולנדי בן ה-27 שיחק בשנתיים האחרונות באנגליה, אך סבל מפציעות רבות וכבש שער אחד בלבד ב-22 הופעות, ואף ירד ליגה. כעת ינסה לשקם את הקריירה שלו לצד אחיו לוק באלופת הולנד.

* טיילר בלאקט, בלמה בן ה-22 של מנצ'סטר יונייטד, מצטרף לרדינג. האנגלי הצעיר חתם לשלוש שנים בקבוצה מהצ'מפיונשיפ.

האחים דה יונג מתאחדים

שמועות

* בתקשורת בברצלונה בטוחים כי עסקת פאקו אלקאסר לאלופה הספרדית נסגרה. חלוץ ולנסיה יחתום לחמש שנים בקבוצה של לואיס אנריקה תמורת 30 מיליון יורו. ה'אל מונדו דפורטיבו' בטוח כי גם יספר סילסן, שוער אייאקס, יוצג השבוע. ההולנדי בן ה-27 לא נכלל בסגל של פטר בוס לקראת הגומלין מול רוסטוב בפלייאוף ליגת האלופות.

* עדיין אצל ברצלונה. גבריאל ברבוסה ('גביגול') עשוי להפוך לרכש הבא של האלופה הספרדית. בברזיל טוענים כי החלוץ אמר למקורביו: "אני רוצה לשחק עם ניימאר ולא רק בנבחרת".

* האם ארסן ונגר מצא בלם חדש? באנגליה טוענים כי ארסנל העלתה את ההצעה על שוקרדן מוסטאפי ל-50 מיליון יורו, אותה קיבלה ולנסיה. כעת נותר לבלם לסכם את תנאיו בשורות התותחנים אחרי שנתיים אצל העטלפים.

* מרסלו ביילסה בדרך חזרה למארסיי? על פי דיווחים בצרפת, מועדון הפאר עומד לעבור מהפך גדול. ג'רארד לופס, איש עסקים לוקסמבורגי והבעלים לשעבר של קבוצת לוטוס מהפורמולה 1, ירכוש את הקבוצה מידיה של הבעלים השנויה במחלוקת מרגריטה לואי-דרייפוס ויחזיר את הארגנטינאי לקווים כשנה לאחר שעזב. מסיבת עיתונאים רשמית בנושא צפויה להיערך בעוד כשבוע, ובנוסף שישה שחקנים חדשים עשויים להגיע. כל זה מגיע כאשר ביילסה עומד מול צעדיים משפטיים שנקטה מולו לאציו, איתה חתם על חוזה הקיץ והתחרט.

* יאסין ברהימי עשוי לעזוב את פורטו. אברטון נמצאת במגעים מתקדמים עם הקיצוני האלג'יראי, שנכלל ברשימות של רונאלד קומאן.

* באיטליה טוענים כי יובנטוס מעוניינת בבלז מטווידי כמחליפו של פול פוגבה לעונה הקרובה. על פי הדיווחים, במידה ופריס סן ז'רמן תקבל עליו הצעה של 30 מיליון יורו מהגברת הזקנה, היא תסכים לשחררו.

* אחרי הארכת החוזה של ריאד מחרז, לסטר סיטי עומדת להאריך גם את החוזה של דני דרינקווטר. הקשר האנגלי ירוויח בחוזה החדש כ-105,000 יורו בשבוע.

חלוץ נבחרת ברזיל גבריאל ברבוסה גביגול. GettyImages
ניימאר מחכה. גביגול/GettyImages
יספר סילסן שוער אייאקס. AP
מחוץ לסגל של אייאקס. סילסן/AP

* עוד שחקן שמעניין את קומאן הוא ג'ו הארט. השוער שלא ימשיך במנצ'סטר סיטי ונקשר עם מעבר אפשרי לסביליה בהשאלה, עשוי לחזק את אברטון. הטופיז הציעו עבורו 30 מיליון יורו.

* עוד שחקן שעשוי למצוא את עצמו מחוץ לסגל של פפ גווארדיולה הוא ווילפריד בוני. ווסטהאם מעוניינת בחלוץ מחוף השנהב, שהתקשה להוכיח את עצמו מאז שהצטרף.

* סנדרלנד מחפשת עוד אפשרויות לחזק את החלק הקדמי. השם החם של החתולים השחורים הוא של קייסוקה הונדה. היפני שלא מוצא את עצמו במילאן ועשוי לעבור לממלכה תמורת תשעה מיליון יורו.

* האם התיקו מול אלאבס יגרום לשינויים בסגל של אתלטיקו מדריד? בפורטוגל מדווחים כי דייגו סימאונה דרש מהנהלת המועדון לצרף את קשר מונאקו ונבחרת פורטוגל, ברנרדו סילבה. העסקה עשויה לעלות לסגנית אלופת אירופה 22 מיליון יורו.

* ריזספור בדרך לרכש כפול. עמנואל אדביור ומת'יו פלאמיני סיכמו את התנאים אצל הקבוצה הטורקית והם יחזרו לשתף פעולה אחרי התקופה בארסנל.

* צ'לסי ממשיכה לחפש חיזוק למרכז ההגנה. באיטליה טוענים כי מילאן דחתה הצעה בסך 35 מיליון יורו עבור אלסיו רומניולי. האחרון הגיע לרוסונרי רק בעונה הקודמת ותפס מקום של קבע, הבלוז קיוו לצרף אותו כרכש השלישי של אנטוניו קונטה.

מתיו פלאמיני שחקן ארסנל חוגג שער. GettyImages
מגיע לטורקיה. פלאמיני/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully