וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאן נעלמו 22 המזוודות של אמארה סטודמאייר ומשפחתו?

22.8.2016 / 10:26

הרכש הנוצץ של הפועל ירושלים המריא עם משפחתו לישראל ממיאמי דרך ניו יורק, אך מזוודותיהם כלל לא הגיעו. מאל על נמסר: "המזוודות לא הועמסו על ידי החברה שהטיסה אותם ממיאמי". נציגת אמריקן אירליינס בישראל: "הנוסעים היו אמורים לפתוח דו"ח בתל אביב"

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: בן אילן

הרכש הנוצץ של הפועל ירושלים, הסנטר אמארה סטודמאייר, נחת אתמול (ראשון) בישראל והתקבל על ידי מאות אוהדים נלהבים. "זה מדהים, לא ציפיתי לקבלת פנים כזו", אמר סטודמאייר המופתע לאחר הגעתו לנתב"ג. אלא שלא הכול ורוד. אמארה ומשפחתו המריאו לארץ ממיאמי בחברת אמריקן אירליינס. הם נחתו בניו יורק ומשם המשיכו בטיסה ישירה לישראל, כשעם נחיתתם גילו כי כל 22 המזוודות שלהם כלל לא הגיעו.

"הנוסעים הגיעו לניו יורק בטיסת קישור ממיאמי ללא המזוודות, שלא הועמסו על ידי החברה שהטיסה אותם ממיאמי", נמסר מאל על בתגובה. "אל על פועלת מול החברה הזרה כדי לאתר את המזוודות ולהטיסן לארץ בהקדם".

פרנסיס טהלר, נציגת שירות הלקוחות של חברת טל תעופה (נציגת אמריקן אירליינס בישראל) מסרה בתגובה: "על מנת להעביר את המזוודות לארץ, הנוסעים היו אמורים לפתוח דו"ח בתל אביב, על מנת שבאל על ידאגו להעביר את המזוודות לארץ. העניין נמצא בטיפול של הנציגות בניו יורק מול הנוסעים בארץ ובניו יורק".

עוד בנושא:

סטודמאייר נחת בישראל: "זה מדהים, לא ציפיתי לקבלת פנים כזו"
אמארה אמארה שעל הקיר: מה הגעת סטודמאייר תעשה להפועל ירושלים?

אמארה סטודמאייר שחקן הפועל ירושלים. נועם מושקוביץ
התחיל ברגל שמאל. אמארה/נועם מושקוביץ

הגארד ג'רום דייסון נחת בארץ. טרוויס פיטרסון צפוי להגיע גם הוא, קרטיס ג'רלס יצטרף מחר וטרנס קינסי ינחת ביום רביעי. "זכרתי את ישראל לטובה מהתקופה שבה שיחקתי בהפועל חולון", אמר דייסון. "הפועל ירושלים קבוצה גדולה יותר. אמארה סטודמאייר? יש לו הרבה ניסיון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully