וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי סלטיק אוספים תרומות לפלסטינים, ואף ישלמו את הקנס על הנפת הדגלים

אוהדי אלופת סקוטלנד מגבירים את תמיכתם בפלסטינים לפני הגומלין מול הפועל באר שבע בשלישי. הם החלו לאסוף תרומות ברשתות החברתיות ומתכוונים לשלם את הקנס שאופ"א אמורה להטיל על המועדון

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

סלטיק ואוהדיה יגיעו היום (שני) לישראל לקראת הגומלין מול הפועל באר שבע מחר בפלייאוף של ליגת האלופות, לאחר ה-2:5 הגדול בסלטיק פארק. בסוף השבוע התבשרו במועדון כי אופ"א החליטה לנקוט נגדם בצעדים משמעתיים בעקבות התנהגות אוהדי הקבוצה, שהניפו דגלי פלסטין במשחק מול האלופה הישראלית, ומתכוונים להטיל על סלטיק קנס כבד.

אך נראה כי לא המועדון יהיה זה שישלם את הקנס. האוהדים החליטו לאסוף כסף דרך הרשתות החברתיות, ולשלם את הקנס הכספי בעצמם. בנוסף, יצאו האוהדים בקמפיין לגיוס תרומות לפלסטינים.

עוד לפני הגעתם של האוהדים לישראל, משטרת ישראל הזהירה את אוהדי סלטיק: אם תניפו דגלי פלסטין במשחק, תסתכנו במעצר. רפ"ק מיקי רוזנפלד, שמשמש כדובר המשטרה לתקשורת הבינלאומית, אמר בנושא: "זה משחק כדורגל, לא אירוע פוליטי. הנפה של דגלי פלסטין עלולה להצית את האווירה וליצור מתיחות. התפקיד שלנו הוא למנוע תקריות שמקורן בפרובוקציות של אוהדים. אין חוק נגד הנפת דגל פלסטין בישראל, אבל לא נסבול יצירת פרובוקציות בין אוהדי כדורגל".

אוהדי סלטיק מואשמים "בהנפת באנר לא חוקי", כשההחלטה בנושא תתקבל ב-22 בספטמבר. אם אכן סלטיק תיענש על מקרה זה, תהיה זו הפעם השנייה אחרי שאוהדיה הניפו דגלי פלסטין גם במשחק מול רייקיאוויק האיסלנדית במשחק בין השתיים שנערך ב-2014.

עוד בנושא:

משטרת ישראל לאוהדי סלטיק: הנפת דגלי פלסטין עלולה לגרום למעצר
אופ"א תעניש את סלטיק בשל התנהגות אוהדיה במשחק מול הפועל באר שבע

אוהדי סלטיק עם דגלי פלסטין. רויטרס
אוספים תרומות. אוהדי סלטיק/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully