וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: ביקורת על השיפוט, מחמאות ללירוי צעירי

22.8.2016 / 9:15

אחרי ה-2:2 מול בית"ר ירושלים, המלאבסים התקשו לעכל את התוצאה: "אפשר להיות מרוצים עבור משחק ראשון של העונה, אם השיפוט היה כמו שצריך אז המשחק היה נגמר אחרת". הקשר גרף שבחים: "רואים שכואב לו על זה שלא קיבל קרדיט בבית"ר, אנחנו הרווחנו אותו"

שחקני מכבי פתח תקוה מאוכזבים. ברני ארדוב
תחושות מעורבות. שחקני מכבי פתח תקוה/ברני ארדוב

במכבי פתח תקוה לא ידעו כיצד לעכל את ה-2:2 מול בית"ר ירושלים אתמול (ראשון) במחזור הפתיחה של ליגת העל. מצד אחד המלאבסים היו בשליטה מוחלטת בפתיחת המחצית השנייה והחמיצו מספר מצבים כדי להכריע את המשחק, אך ב-20 הדקות האחרונות השחקנים של קובי רפואה נפלו מהרגליים והיו במגננה עד לסיום.

במועדון הסבירו כי: "למשחק ראשון של העונה אפשר להיות מרוצים, יכולנו לנצח אבל לא צריך להיות חזירים. זה אמנם מחזור ראשון, אך בית"ר הגיעה אחרי שבעה משחקים באירופה וזה משהו אחר לגמרי. אם השיפוט היה כמו שצריך, גם היינו מקבלים את הפנדל בעקבות העבירה על דור אלו והמשחק היה נגמר אחרת".

לירוי צעירי זכה למחמאות בסיום, גם מאבי לוזון, לאחר שהנהיג את מרכז השדה מול קבוצתו בעונה שעברה. בפתח תקוה אמרו: "רואים שכואב ללידור כי הוא לא קיבל את הקרדיט בבית"ר. הוא הוכיח מה הוא שווה, אנחנו הרווחנו אותו". רומן מיחאי נכנס אמש כמחליף ועדיין לא נמצא בכושר משחק מלא.

עוד בנושא:
רן בן שמעון: "צריך למצוא איזון". קובי רפואה: "הקהל בבית נהנה"
ליגת העל: מכבי פתח תקוה ובית"ר ירושלים נפרדו ב-2:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully