וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "צריך למצוא איזון". קובי רפואה: "הקהל בבית נהנה"

21.8.2016 / 21:57

מאמן בית"ר ירושלים סיכם את התיקו המהנה מול מכבי פתח תקוה והודה: "היה לי ברור שהמעבר מאירופה יהיה לא קל". על אצילי שלא נכלל בסגל: "הפציעה שלו החמירה במהלך הלילה והוא הלך לבית חולים"

קשר בית"ר ירושלים עידן ורד חוגג עם המאמן רן בן שמעון. ברני ארדוב
חוזרים לאירופה, כנראה למשחק אחרון. בן שמעון ושחקניו/ברני ארדוב

בית"ר ירושלים פתחה הערב (ראשון) את העונה שלה בליגת העל עם 2:2 מהנה בחוץ מול מכבי פתח תקוה. לידור כהן (9) ועידן ורד (29) העלו את בית"ר פעמיים ליתרון, מוחמד כליבאת (19) וגידי קאניוק (38 בשער נהדר מרחוק) איזנו. עומר אצילי לא נכלל בסגל של בית"ר בשל מה שהוגדר כ"סיבות רפואיות" על ידי המועדון.

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים ומכבי פתח תקוה נפרדו ב-2:2

חלוץ מכבי פתח תקוה מוחמד כליבאת חוגג עם המאמן קובי רפואה. ברני ארדוב
רפואה לא ממש מרוצה/ברני ארדוב

מאמן בית"ר ירושלים, רן בן שמעון, סיכם: "להגיע למצבים זה מצוין, צריך למצוא איזון עם משחק ההגנה. לא יכול להיות שהיריבה הגיעה למצבים האלה. כל פעם שאנחנו מובילים אנחנו משחקים לא חכם. יש לנו קבוצה עם עוצמה, נהיה קבוצה מאוד הישגית, אבל צריך לעשות עוד שינויים. היו דקות שהייתי מאוד מרוצה והיו דקות שפחות. קבוצה שרוצה להיות למעלה צריכה לדעת לשחק גם כשהיא פחות טובה ולנצח משחקים כאלה. היה לי ברור שהמעבר מאירופה יהיה לא קל, הנחיתה בליגה תמיד קשה. הקהל השאיר אותנו היום במשחק, שיכול היה ללכת למקום אחר".

על אצילי, שלא נכלל בסגל, אמר המאמן: "כבר אתמול אצילי לא התאמן, זה קצת החמיר בלילה והיום הוא הלך לבית חולים לצילום. שירגיש טוב".

מאמן מכבי פתח תקוה, קובי רפואה, אמר: "לא יודע אם אני מרוצה, יכולנו לנצח והיו לנו מצבים, אבל זה מסוג המשחקים שאני חושב שהקהל בבית נהנה ממנו, המאמנים לא אוהבים את זה, אבל אני רוצה שהקהל בבית ובחוץ יהנה. אנחנו נצטרך לעבוד על דברים ועל משחק ההגנה שלנו. זה מחזור ראשון ואנחנו נשתפר. בדרך כלל אני לא אוהב לשחק עם שלושה בלמים, ברגע שהבלם הזר נכנס ההגנה התייצבה, אבל בסדר, לא נוריד את הראש ונמשיך קדימה. לא יודע אם זו תוצאה טובה כי באמת בית"ר קבוצה מעולה, אבל אנחנו תמיד רוצים לנצח. בוודאי שאני בונה על השחקנים החדשים, אבל הם הגיעו לא בכושר. הם אלה שצריכים להוביל אותנו, ייקח קצת זמן עד שייכנסו לכושר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully