וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים מאוכזבת: "מי שעייף היה צריך להגיד את זה"

22.8.2016 / 7:23

בקבוצה התאכזבו מהיכולת, דן מורי ספג מטר קללות מהאוהדים: "גם כששחקן לא טוב הוא זקוק לגב, אין לנו את פיקה או פפה". עומר אצילי, שלא נכלל בסגל בהוראת רופא, בספק לסנט אטיין

איתי שכטר בית"ר ירושלים מאוכזב. ברני ארדוב
אכזבה בבית"ר. שכטר תופס את הראש/ברני ארדוב

בית"ר ירושלים קיוותה לפתוח את העונה בליגת העל ברגל ימין, אבל התאכזבה מאוד מהתיקו 2:2 אמש (ראשון) עם מכבי פתח תקוה. הקבוצה מהבירה הגיעה למצבים רבים, לידור כהן (9) ועידן ורד (29) כבשו, אך מוחמד כליבאת (19) וגידי קאניוק (38) קבעו חלוקת נקודות.

רן בן שמעון אמר אחרי המשחק כי "אם לא נהיה קבוצה שקשה לשחק נגדה יהיה קשה לנו להיות קבוצה הישגית", וגורמים במועדון אף היו עוקצניים יותר, כשאמרו: "צריך לדעת להביא אופי למשחקים כאלה, זאת מכבי פתח תקוה, לא סנט אטיין. אם רוצים לעשות משהו העונה הזאת צריך לנצח משחקים כאלה".

בבית"ר ייחסו את התיקו בין היתר לעייפות שנסחבת מהמשחק נגד סנט אטיין. במועדון טענו כי השחקנים היו תשושים ועדיף היה לעלות עם שחקנים רעננים יותר ולא לסחוט את ההרכב ששיחק נגד סנט אטיין ואף אמרו: "שחקן שהרגיש עייף היה צריך להגיד, זאת אחריות".

עוד בנושא:
מכבי פתח תקוה ובית"ר ירושלים נפרדו ב-2:2, עוז ראלי הורחק
רן בן שמעון: "צריך למצוא איזון. הפציעה של אצילי החמירה"

מאמן בית"ר ירושלים רן בן שמעון. ברני ארדוב
השחקנים שחוקים? בן שמעון/ברני ארדוב

בן שמעון הרבה להעיר לשחקנים לאורך המשחק ונראה לחוץ. דוד קלטינס שהוחליף בתחילת המחצית השנייה נראה מאוכזב. נראה כי עד עתה קלטינס לא באותו מעמד בקישור כפי שהיה בעונה שעברה ובמועדון חששו כי החילוף אתמול רק עשוי לפגוע לו בביטחון. עידן ורד שיחק אמש חולה ובצוות החליטו מראש שלא ישחק יותר מ-60 דקות. דן מורי ספג הרבה קללות מהקהל לאור יכולתו, אך השחקנים הגנו עליו ואמרו: "גם כששחקן לא טוב הוא צריך את הגב, אין לנו כאן את פפה ופיקה, לכל אחד יש עליות וירידות".

עוז ראלי, שהורחק אתמול, ייעדר מהמשחק נגד קרית שמונה בשבוע הבא כאשר טל בנש צפוי להחליפו. ראלי צפוי להמשיך לקבל קרדיט בסנט אטיין. מרסל הייסטר התלונן בסיום על רגישות, אך לא נראה כי יש חשש לכשירותו ליום חמישי.

בנוגע לעומר אצילי, הקשר סבל מדלקת עוד ביום שבת, קיבל זריקה, שהה אתמול בבוקר בבית החולים לצורך צילום ובהוראת רופא הקבוצה ד"ר גור הוחלט שלא להכלילו בסגל. בבית"ר מקווים כי הקשר יחלים עד ליום חמישי, אך נכון לעכשיו הוא בספק כאשר הוא מקבל טיפול אנטיביוטי בעזרת כדורים. מבחינת בית"ר, היום זהו הדדליין לתשובה מצד אריק סאבו. לבית"ר ישנו חוזה חתום עם השחקן והם מעוניינים שיגיע בכל הסכם שלא יהיה מול פאוק. השחקן אמור למסור היום תשובה סופית. אם לא יסכים לחתום על אחת מההצעות של בית"ר ופאוק, תגיש בית"ר תביעה כנגד הקשר ותחפש שחקן אחר במקומו.

לידור כהן אמר בסיום: "אני שמח להבקיע, אבל חבל מאוד שזה לא שווה ניצחון. אין לנו זמן להתעסק בזה שאיבדנו נקודות, עוד כמה ימים אירופה ומיד אחר כך ישר ליגה. מכבי פתח תקוה קבוצה קשה, אני לא חושב שהלכנו אחורה, היינו צריכים אולי לנצל עוד הזדמנות או שתיים ולגמור את המשחק".

כהן הוסיף: "עשיתי מחנה מצויין. הייתה תקרית עם רן, ליבנו את העניינים ומאז דברים השתנו. אני שמח השתנו ואני משחק בהרכב. אני לא חושב שאנחנו בלחץ, פתח תקוה הכניסו אותנו לפרובוקציות ונגררנו, רצינו לשמח את הקהל, זה טבעי. אנחנו לא מרימים ידיים גם מול סנט אטיין, מאמינים בעצמנו".

משחק הגומלין של בית"ר בצרפת מול סנט אטיין ישודר בשידור ישיר בערוץ 20 (יום חמישי, 21:45).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully