וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מאמינה: שדרוג משמעותי בשכר ישאיר את טל בן חיים

הלחץ מצד משפחתו של החלוץ סביב ההצעה מגרנאדה הולך וגובר, אך סגנית האלופה מעריכה שפתיחת החוזה, בדומה לערן זהבי בעבר, תוביל להישארותו. בן בסט: "היו הצעות, אבל הראש שלי רק פה"

יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב שמחה אתמול (ראשון) משתי סיבות עיקריות אחרי הניצחון 1:3 על הפועל כפר סבא: שלא הגיעה הסתבכות מיותרת לפני משחק הגומלין מול היידוק ספליט ושטל בן חיים הופך בהיעדר ערן זהבי לכוכב שציפו שיהיה. "כל אחד לוקח על עצמו יותר מאז שערן עזב", אמר אחד השחקנים. "אנחנו מרגישים שיש לכל אחד יותר אחריות".

בן חיים העסיק את סגנית האלופה ביומיים האחרונים בעיקר על רקע ההצעה שהתקבלה עבורו מגרנאדה. הקבוצה הספרדית הציעה על בן חיים כשני מיליון דולר וחוזה לארבע עונות. הצהובים כרגע מסרבים בתוקף לעסקה, אך הלחץ מצד בן חיים ומשפחתו הולך וגובר. במועדון העריכו כי כפי שנעשה עם זהבי בזמנו, גם בן חיים יקבל שדרוג משמעותי בחוזהו ושם מאמינים כי מהלך שכזה יספק את החלוץ והוא יישאר בקבוצה. בכל מקרה כל האפשרויות פתוחות, כולל מעבר של החלוץ לספרד. בנוסף, גם שלומי אזולאי עדיין מפעיל לחצים על סגנית האלופה לשחררו.

עוד בנושא:
מכבי תל אביב גברה 1:3 על הפועל כפר סבא, צמד לטל בן חיים
שוטה ארבלדזה: "זו לא הייתה הכנה לגומלין מול ספליט. שונא לספוג"

חלוץ מכבי תל אביב טל בן חיים מול מגן הפועל כפר סבא ליאור לוי. יוסי ציפקיס
המשפחה לוחצת. בן חיים/יוסי ציפקיס

עוד שחקן שחגג אתמול הוא עדן בסט, שכבש את השער הראשון לצהובים. כזכור, החלוץ כבר היה בדרך לקרית שמונה ובסופו של דבר הוחלט להשאירו בקבוצה. "כל שחקן אוהב לפתוח ולשחק", אמר בן בסט בסיום. " אני מודע לכמה שאני צריך לעבוד קשה ואני מקווה להמשיך בדרך הזאת. אני לא מתעסק בדברים האלה ומי אמר את הדברים שנאמרו - הסוכן שלי, אבא שלי או אמא שלי. אני מתעסק רק במה שקורה על הדשא. נכון שהיו הצעות ואני לא מכחיש את זה, אבל אתם יכולים לראות שהראש שלי רק פה. התייחסנו מאוד ברצינות למשחק מול כפר סבא ומההתחלה רצינו להבקיע שערים. לא הלך לנו כי כפר סבא עמדה כמו שצריך. אני שמח שאחרי השער הראשון הבקענו את השני והשלישי".

מכבי תל אביב תבצע רכש משמעותי רק אם היא תעפיל לשלב הבתים ואף תשחרר שחקנים מהסגל במקרה שכזה. בשל כך, לא מעט לחץ מורגש במועדון לפני המשחק ביום חמישי. שער החובה שספגו הצהובים ממש לא מרגיע את המערכת, אבל בקבוצה מאמינים מאוד כי המשימה היא אפשרית למרות האווירה החמה באצטדיון הביתי של היידוק: "ראינו משחקים שלהם ואנחנו יודעים שיש להם איצטדיון מלא וקהל תומך", הוסיף בן בסט לקראת המשחק. "היינו כבר במגרשים לא פחות מפחידים ואנחנו נגיע מוכנים. לא נותנים לנו דקה להיות כאן שאננים. נצטרך לבוא מרוכזים כי מחכה לנו שם תסריט אחר לגמרי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully