וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטה ארבלדזה: "זו לא הייתה הכנה לגומלין מול ספליט. שונא לספוג"

21.8.2016 / 22:46

מאמן מכבי תל אביב החמיא לאחר הניצחון על הפועל כפר סבא: "אני חושב שבן בסט עבד קשה יותר מכולם". החלוץ עצמו אמר: "כיף לפתוח עם ניצחון. אני נותן הכול על המגרש כדי להצליח"

יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב התייצבה הערב (ראשון) במקום הראשון בטבלת ליגת העל, לאחר שגברה 1:3 במחזור הראשון על הפועל כפר סבא, במשחק שנערך בטדי. עדן בן בסט כבש, טל בן חיים שלא ישחק בגומלין מול היידוק ספליט ביום חמישי הוסיף צמד ומאוויס צ'יבוטה רק צימק לאורחת לקראת הסיום.

מאמן הצהובים, שוטה ארבלדזה, אמר בסיום: "מצחיק שמתעסקים בדברים הרעים. אני רוצה לדבר על השערים היפים שכבשנו. אני שונא לספוג שערים. שיחקנו רק משחק אחד מול היידוק ספליט, זו לא הייתה הכנה לגומלין, כי הפועל כפר סבא היא קבוצה שונה. אני רוצה לברך את השחקנים שלי על הניצחון הראשון. אנחנו יודעים מה עשינו טוב ומה עשינו פחות טוב, לא נעוסק בזה בתקשורת".

על חסרונו של בן חיים בספליט אמר המאמן: "הוא שחקן טוב מאוד, הוא אכן יהיה חסר". על בן בסט: "אני חושב שהוא עבד קשה יותר מכולם, אני לא מחפש לו קבוצה אחרת".

עוד בנושא:

מכבי תל אביב גברה 1:3 על הפועל כפר סבא

חלוץ מכבי תל אביב עדן בן בסט. יוסי ציפקיס
זכה למחמאות. בן בסט/יוסי ציפקיס

בן בסט עצמו סיכם: "ללא ספק כיף לפתוח עונה עם ניצחון ואנחנו עם הפנים קדימה. יהיה משחק שונה מול היידוק ספליט, אני יודע שנצטרך לבוא ולשחק את הכדורגל שלנו. נעבוד קשה על המגרש ונעשה את זה".

על השבחים מארבלדזה: "אתם רואים שאני נותן כאן הכול על המגרש כדי להצליח. אני מודה למאמן על המחמאות, זה חשוב. אני צריך להמשיך לעבוד קשה ולהבקיע שערים. אני שחקן של מכבי תל אביב, אין יותר ברור מזה".

מנגד, המאמן המפסיד שרון מימר אמר: "עמדנו כאן מול קבוצה מאוד איכותית, רואים מה היא עושה גם באירופה. אני גאה אחרי המשחק הזה. מדובר במשחק ראשון מתוך 36 ואני יודע שיש לי עם מי לצאת למלחמה. אני לא חושב שוויתרנו על המשחק, עבדנו כל כך קשה ב-70 הדקות והקצב היה עצום. מכבי תל אביב היא קבוצה אירופאית לכל דבר, הרווחתי קבוצה חזקה. הגענו לארבעה מצבים בהם היה חסר גרוש ללירה, אנחנו נהיה טובים יותר בהמשך. הבקענו שער אחד מול מכבי תל אביב וזה יפה".

היידוק ספליט ספגה 4:2 מול רייקה בהכנה האחרונה שלה לקראת הגומלין ביום חמישי, והפסד שני בשישה מחזורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully