וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינסינטי: מארין צ'יליץ' הפתיע את אנדי מארי בגמר בשתי מערכות

הקרואטי חגג זכייה ראשונה בקריירה בטורניר מסבב המאסטרס ורשם ניצחון שלישי בקריירה מול האלוף האולימפי הטרי, 4:6, 5:7 בתום כשעה וחצי, כשהוא נעזר ב-24 ווינרים ושבעה אייסים

מארין צ'יליץ' טניסאי קרואטי. AP
יום גדול עבורו. צ'יליץ'/AP

מארין צ'יליץ' הקרואטי זכה הלילה (בין ראשון לשני) בתואר מספר 15 בקריירה וראשון בסבב המאסטרס, כאשר גבר בגמר טורניר סינסינטי, אוהיו, 4:6, 5:7 על האלוף האולימפי הטרי, הבריטי אנדי מארי, שנעצר אחרי 22 ניצחונות רצופים, שיא קריירה עבורו.

צ'יליץ', שדורג 12 בטורניר ועבר בחצי הגמר בשלוש מערכות מתישות את גריגור דימיטרוב, החזיק עד היום במאזן של שני ניצחונות בלבד לעומת 11 הפסדים במפגשים שלו עם מארי המצוין, שבעצמו היה מדורג 1 בטורניר.

אלא שהפעם הוא היה חד ומצוין וסגר עניין בתום קצת יותר משעה וחצי של טניס, בעוד יריבו נראה כעוס מאוד לקראת הסיום, בעיקר על השופט. הקרואטי פספס שלוש נקודות שבירה במשחקון ה-11 של המערכה השנייה, אך השיג את הרביעית ולא התקשה לסגור עניין עם ההגשות שלו.

צ'יליץ' השלים את המלאכה עם שבעה אייסים, בעוד מארי מבצע שלוש שגיאות כפולות. בסך הכול, הקרואטי שבר שלוש פעמים במהלך המשחק ונשבר בתגובה רק פעם אחת. הוא חבט 24 ווינרים לעומת שמונה בלבד של מארי וביצע 24 טעויות לא מחויבות, מול 22 של הבריטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully