וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זידאן: "אסנסיו גורם לי לכאב ראש חיובי, הגול שלו היה מרשים"

מאמן ריאל מדריד החמיא לחלוץ הצעיר שקיבל את חולצת ההרכב וכבש ב-0:3 של הבלאנקוס על סוסיאדד: "יש לו איכויות וכישרון". סימאונה החמיא: "שוער אלאבס נתן הצגה", במדריד תקפו: "ללא גריזמן אין חגיגה באתלטיקו"

one

למרות ששיחקה בלי שחקני מפתח כמו רונאלדו, בנזמה, מודריץ' ופפה, ריאל מדריד פתחה את עונת 2016/17 בצורה חלקה עם 0:3 על ריאל סוסיאדד באנואטה. גארת' בייל חיפה על חסרונו של CR7 עם צמד, כשמרקו אסנסיו הצעיר כובש עוד שער יפה ומספק לזידאן חומר למחשבה לקראת המשך העונה.

עוד בנושא:

ריאל מדריד הביסה 0:3 את סוסיאדד, צמד לגארת' בייל

מרקו אסנסיו שחקן ריאל מדריד. GettyImages
אין רונאלדו ובנזמה? יש את אסנסיו/GettyImages

"ידענו שיהיה משחק קשה, אבל שיחקנו טוב מהתחלה למרות שסבלנו מעט", כך סיכם את המשחק זינדין זידאן שהוסיף: "זה חשוב לפתוח את העונה בצורה טובה. כולם התאמצו, תקפו והגנו ביחד. אפשר להשיג דברים רק עם לחימה על הכדור".

המאמן פרגן למרקו אסנסיו הצעיר שקיבל את חולצת ההרכב ושוב כבש: "החלטתי לפתוח איתו והוא עשה עבודה טובה, כמו גם איסקו וחאמס. הוא גורם לי לכאב ראש בבחירת ההרכב. יש לו איכויות וכישרון. הוא שובר קו הגנה והגול שלו היה מרשים".

על הצמד של בייל אמר הצרפתי: "אני שמח בשבילו משום שמבחינה פיזית הוא בפיגור אחרי שחקנים אחרים אבל אי אפשר היה לראות את זה במשחק. הוא התחיל את המשחק בצורה הכי טובה מבחינתו, זו שנה חשובה בשבילו והוא מראה את זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
קווין גמיירו אתלטיקו מדריד מול אלאבס. רויטרס
לא הספיק. גמיירו/רויטרס

בצד השני של מדריד סיימו את מחזור הפתיחה עם אכזבה גדולה. הקולצ'נרוס התקשו לייצר מצבים בוויסנטה קלדרון מול העולה החדשה, אלאבס. גם שער הבכורה של קווין גמיירו בדקה ה-92 לא הספיק והאורחת היממה את דייגו סימאונה, שנותר זועם בסיום: "התחלנו את המשחק בצורה חזקה עם אנרגיות נהדרות, ניסינו להכריע את המשחק בכול מצב. לצערי נשארנו עם טעם רע, אי אפשר להיות שמחים כאשר לא מנצחים בבית. פרננדו פאצ'קו (שוער אלאבס) נתן הצגה בין הקורות, היה חסר לנו מעט רוגע לפני השער".

גם שיתופים של פרננדו טורס, ניקולאס גאיטן ואנחל קוראה לא הושיעו את סימאונה, שייצא במחזור הבא לבליאדוס לקרב מול סלטה ויגו. הפרשנים במדריד סימנו את הבעיה הגדולה ביותר של אתלטיקו מדריד - התלות באנטואן גריזמן, שנעדר בעקבות השעייה: "בלי גריזמן, אין חגיגה", טענו בתקשורת הספרדית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully