וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה לאנג'ליק קרבר: הפסידה בגמר סינסינטי ולא תעלה למקום הראשון

הגרמנייה הובסה 6:3, 6:1 על ידי קרולינה פלישקובה ואיבדה את האפשרות להדיח את סרינה וויליאמס מהפסגה אחרי שלוש שנים וחצי. הצ'כית עם התואר הגדול ביותר בקריירה שלה עד כה

אנג'ליק קרבר טניסאית גרמנייה. רויטרס
ערב מאכזב מאוד בשבילה. קרבר/רויטרס

שמונה ימים אחרי שהפסידה בגמר הטורניר האולימפי למוניקה פואיג מפורטו ריקו, שוב חוותה הערב (ראשון) אנג'ליק קרבר אכזבה גדולה. הגרמנייה הפסידה 6:3, 6:1 לקרולינה פלישקובה הצ'כית (17 בעולם) בגמר טורניר סינסינטי מדרג הפרמייר 5 של ה-WTA ואיבדה הזדמנות לעלות אל המקום הראשון בפעם הראשונה בקריירה.

אם הגרמנייה בת ה-28 הייתה מנצחת, היא לא רק הייתה זוכה בפעם הראשונה בקריירה בטורניר מדרג הפרמייר, אלא גם הייתה עולה כאמור אל המקום הראשון בעולם ומדיחה משם את סרינה וויליאמס, שנמצאת בפסגה שלוש שנים וחצי, מאז פברואר 2013, במשך 183 שבועות. עכשיו קרבר תצטרך ככל הנראה לזכות באליפות ארצות הברית, שתיפתח בשבוע הבא, על מנת לעלות אל המקום הראשון בעולם וזה כבר יהיה קשה יותר מבחינתה.

והייתה כמובן גם מנצחת. פלישקובה בת ה-24 לא שיחקה בטורניר האולימפי כיוון שוויתרה עליו. במקום להיות בריו, הצ'כית התאמנה קשה ונראה שהעבודה השתלמה לה בגדול עם התואר השישי בקריירה, השני השנה אחרי נוטינגהאם וכמובן הגדול והמשמעותי ביותר בו היא זכתה עד כה.

קרולינה פלישקובה טניסאית צ'כית. רויטרס
פלישקובה עם הישג נפלא/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully