וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע גרמני: ורדר ברמן הודחה בסיבוב הראשון על ידי קבוצה מהליגה השלישית

הקבוצה של ויקטור סקריפניק רשמה הדחה מביכה במיוחד מול שפורטפרוינדה לוטה מהליגה השלישית אחרי הפסד 2:1. לברקוזן התקשתה, אבל ניצחה 1:2. הופנהיים ודרמשטאדט טיילו לסיבוב השני

טים ונדל שחקן שפורטפרוינדה לוטה. GettyImages
טים ונדל חוגג את הסנסציה של לוטה/GettyImages

הסיבוב הראשון בגביע הגרמני נמשך היום (ראשון) עם משחקים של עוד קבוצות בכירות וגם הפתעה אחת גדולה כשוורדר ברמן הודחה על ידי שפורטפרוינדה לוטה עם הפסד 2:1. באייר לברקוזן, דרמשטאדט, הופנהיים.

שפורטפרוינדה לוטה - ורדר ברמן 1:2

הקבוצה של ויקטור סקריפניק עם הדחה מביכה במיוחד מול הקבוצה מהליגה השלישית. ורדר ברמן נקלעה לפיגור כבר בדקה השלישית אחרי שער של מתיאס ראן בדקה השמינית. זלטקו יונוזוביץ' איזן בדקה ה-45 ל-1:1. אנדרה דיי סידר ללוטה את הניצחון עם שער בדקה ה-54 עוד לפני שפין בארטלס הורחק באדום ישיר בדקה ה-82.

האונשטיין - באייר לברקוזן 2:1

עונה חדשה מתחילה וחאבייר הרננדס ממשיך לכבוש. החלוץ המקסיקני הרשית בדקה ה-39 ועם שער נוסף של קארים בלארבי בדקה ה-67 באייר לברקוזן הצליחה להשיג ניצחון בדרך לסיבוב השני למרות שער מאוחר של המארחת.

ברמר - דרמשטאדט 7:0

הקבוצה מהבונדסליגה לא התקשתה בלשון ההמעטה לעלות לסיבוב השני. אנטוניו מירו קולאק כבש שלושער (18, 45 ו-58), קמיץ כבש שער עצמי (22), מרסל הלר (40), ג'רום גונדורף (56) וסוון שיפלוק (87), שעבר מהמבורג, השלימו.

אגסטורף לנגרדר - הופנהיים 6:0

הקבוצה הבכירה יותר לא התקשתה גם פה. פביאן שר (18), סבסטיאן רודי (21), אנדריי קרמאריץ' (32 ו-80), מארק אות (43) וסנדרו ואגנר (90) כבשו.

אונטרכינג - מיינץ 3:3 (4:2 בדו קרב פנדלים)

הקבוצה של מרטין שמידט איכשהו הסתבכה אחרי שהובילה 1:3 עד הדקה ה-90 וספגה פעמיים, אבל בסופו של דבר הצליחה לנצח בדו קרב פנדלים 2:4. ג'ון קורדובה (22), פביאן פריי (64) ויונוס מאלי (88) כבשו למיינץ. שטפן היין (90), ויטלי לוק (90+2) מקירגיסטן איזן.

מגדבורג - איינטרכט פרנקפורט 1:1 (4:3 אחרי דו קרב פנדלים)

ברנימיר הרגוטה כבש לזכות הנשרים כבר בדקה השביעית, אבל הם לא הצליחו לשמור על היתרון וספגו בדקה ה-77. בדו קרב הפנדלים הצליחה איינטרכט פרנקפורט לנצח 3:4.

אואה - אינגולשטאדט 0:0 (8:7 אחרי דו קרב פנדלים)

אלמוג כהן וחבריו עלו לסיבוב השני אחרי קרב גדול. הקשר הישראלי נכנס כמחליף בדקה ה-101 וכבש את הפנדל הראשון של הקבוצה שלו.

רגנסבורג - הרטה ברלין 1:1 (5:3 להרטה אחרי דו קרב פנדלים)

גם הקבוצה מהבירה נזקקה ל-120 דקות על מנת לעלות לסיבוב השנה. הרטה הצליחה לכפות הארכה רק בזכות שער של מיטשל וייזר בדקה ה-84. בדו קרב הפנדלים הרטה כבשה את כל הבעיטות, בעוד המארחת החמיצה אחד.

חאבייר הרננדס שחקן באייר לברקוזן (שמאל) מול קווין שוום שחקן האונשטיין. GettyImages
צ'יצ'אריטו ולברקוזן עשו את שלהם/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • ורדר ברמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully