וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן מושלמת, סנט אטיין חזרה מפיגור וניצחה

קבאני לא הפסיק להחמיץ, אבל לוקאס (52), קורזאבה (67) ועצמי של רייברז (90) סידרו לאלופה 0:3 על מץ. יריבת בית"ר בליגה האירופית ניצחה 1:3 את מונפלייה, מארסיי הפסידה 2:1 לגנגאן

לייבין קורזאבה שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
הסקורר החדש. לייבין קורזאבה/רויטרס

פריס סן ז'רמן שמרה הערב (ראשון) על המאזן המושלם שלה בליגה הצרפתית והצטרפה לליון וניס עם 0:3 קליל על מץ. עוד קודם לכן, אוהדי האלופה שמחו לשמוע על הפסדה של היריבה המושבעת מארסיי, שנותרה עם נקודה בלבד אחרי שנוצחה 2:1 בידי גנגאן. סנט אטיין, שניצחה את בית"ר ירושלים ביום חמישי, גברה 1:3 על מונפלייה וחגגה נקודות בכורה.

פריס סן ז'רמן - מץ 0:3

האלופה שמרה על מאזן מושלם ונקי מספיגה, עם עוד משחק בהילוך ראשון. אדינסון קבאני פתח הפעם, אבל רשם שלל החמצות מביכות ואחרי מחצית מאופסת ראה את לוקאס מורה יורה בשמאל אל הרשת בדקה ה-52, אחרי אסיסט מספר 17 של סרז' אורייה מאז עונת 2012/13. מרקו וראטי למוד הפציעות חזר לשחק אחרי כארבעה חודשים ובדקה ה-67, שתי דקות לאחר שנכנס, ראה את לייבין קורזאבה נוגח לרשת וחוגג מחזור שני ברציפות, אחרי שהכריע את המשחק בבאסטיה במחזור הקודם. בתוספת הזמן וראטי בעט לעבר השער והבלם ג'ונתן ריביירז הסיט עם הראש לשערו הוא. מץ נותרה עם שלוש נקודות, פ.ס.ז' צמודה לליון עם שש.

אונאי אמרי מאמן פריס סן ז'רמן. רויטרס
בכורה ביתית מוצלחת. אונאי אמרי/רויטרס

סנט אטיין - מונפלייה 1:3

כמו בטדי, גם הפעם סנט אטיין ידעה לצאת מפיגור ולהשיג ניצחון. מונפלייה הייתה הפעם בתפקיד בית"ר ירושלים, כשהוליכה בסטאד ז'ופרואה גישאר משער בכורה בליג 1 של החלוץ מבנין סטיב מונייה בדקה ה-23, אבל מיד בפתיחת המחצית השנייה הגיע המהפך. קווין מונה פאקה איזן בדקה ה-47 עם טיל ברגל שמאל, ובחלוף שלוש דקות היה זה הילד דילן סן לואי שחגג שער בכורה משלו. רוברט בריץ' נכנס כמחליף וחתם בדקה ה-85.

גנגאן - מארסיי 1:2

ניצחון בכורה לאנטואן קומבוארה כמאמן גנגאן. כבר אחרי 34 שניות בעט יאניס סאליבור כדור שחמק בין רגליו של יוהאן פלה וסיבך את מארסיי. האורחת הפעילה לחץ במחצית השנייה, אבל בדקה ה-58 הבלם ז'רמי סורבון גלש כדי להמשיך פנימה את כדור הרוחב של לוקא דו. האורחים הצליחו רק לצמק עם בעיטה מצוינת מרחוק של המחליף פלוריאן תובאן בדקה ה-78. גנגאן עם ארבע נקודות, מארסיי נותרה עם אחת בלבד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully