וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: 1:2 למידלסברו על סנדרלנד, 0:1 לווסטהאם נגד בורנמות'

צמד של כריסטיאן סטואני (13, 45) סידר לעולה החדשה ניצחון ראשו ןהעונה. פטריק ואן אנהולט צימק, אך דייויד מויס נותר ללא נקודות. הפטישים חגגו באצטדיון החדש משער של מיכאיל אנטוניו (85)

כריסטיאן סטואני שחקן מידלסברו. רויטרס
סטואני חוגג/רויטרס

המחזור השני בפרמיירליג ננעל היום (ראשון) עם שני משחקים. בראשון, ספגה סנדרלנד הפסד שני, 2:1 ביתי מול העולה החדשה מידלסברו. ווסטהאם חילצה 0:1 דרמטי על בורנמות'.

סנדרלנד - מידלסברו 2:1

העולה החדשה השיגה ניצחון ראשון לעונת 2016/17 והיא כבר עם ארבע נקודות. סנדרלנד, לעומת זאת, עדיין עם אפס נקודות אחרי שני מחזורים והיא נראית לא טוב בכלל. כריסטיאן סטואני כבש צמד (13 ו-45), פטריק ואן אנהולט (71) רק צימק. זה ניצחון החוץ הראשון של בורו בפרמיירליג מאז נובמבר 2008.

השער הראשון הגיע בדקה ה-13. אלבארו נגרדו מסר לסטואני, שמ-22 מטר קו אלכסוני מימין שחרר כדור אדיר לחיבורים הריחוקים וקבע 0:1. שיתוף הפעולה בין נגרדו לסטואני הוליד גם את השני בדקה ה-45 אחרי שהספרדי העביר כדור רוחב והאורגוואי שדחק מול שער ריק פנימה את ה-0:2. השער המצמק הגיע בדקה ה-71. דאנקן ווטמור בעט מ-18 מטר כדור שטוח וחזק, בראד גוזאן הדף לא מספיק טוב ופטריק ואן אנהולט הגיע ראשון לכדור החוזר ובעט פנימה את ה-1:2. זה לא היה מספיק בשביל סנדרלנד שספגה הפסד ביתי.

ווסטהאם - בורנמות' 0:1

אחרי ההפסד הדרמטי לצ'לסי במחזור הפתיחה והתיקו בחוץ מול אסטרה בפלייאוף הליגה האירופית, הפטישים ערכו בכורה באצטדיון החדש שלהם במסגרת הליגה והצליחו לחלץ שלוש נקודות דרמטיות לאחר שגוקאן טורה מצא את הראש של מיכאיל אנטוניו וזה נגח מקרוב פנימה בדקה ה-85, שמונה דקות אחרי שהארי אורטר השאיר את האורחת בעשרה שחקנים בשל צהוב שני. הצ'ריז, שהפסידו בביתם במחזור הפתיחה למנצ'סטר יונייטד, עדיין ללא נקודה והם במקום האחרון אחרי שני מחזורים.

מיכאיל אנטוניו שחקן ווסטהאם. רויטרס
דרמה גדולה. אנטוניו כובש/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully