וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגרמניה עוקבים אחר פרנק ריברי העצבני: "הוא פצצה מתקתקת"

הקשר הצרפתי שלח שני מרפקים לשני שחקנים שונים בתוך פחות משבוע, ולמזלו נמלט מאדום. פיליפ להאם אמר ש"הוא צריך לשמור את הידיים שלו לעצמו", אבל בינתיים נראה שריברי מסרב להירגע

אימג'בנק GettyImages

פרנק ריברי עצבני ובבאיירן מינכן מתחילים לדאוג. אחרי שחבט לפני כשבוע בפליקס פסלאק מבורוסיה דורטמונד בסופרקאפ הגרמני, ביום שישי האחרון הקשר הוותיק פגע בצורה דומה במתיאס קונה מקרל צייס יינה. למזלו הוא לא ספג כרטיס אדום באף אחד מהמקרים, אבל בגרמניה מתחילים לכוון את אור הזרקורים לעבר הטמפרמנט שלו.

באיירן מינכן התארחה ביינה במסגרת הגביע ביום שישי וקונה פגע בריברי בעזרת המרפק. הצרפתי לא נשאר חייב, תכנן את הנקמה וזמן קצר לאחר מכן השיב למגן הגרמני באותו מטבע. שופט העבר תורסטן קינהופר, התראיין ל"בילד" בעקבות שני המקרים ואמר: "פרנק ריברי הוא פצצת זמן מתקתקת. מבצעים עליו הרבה העברות - זה נכון, אבל הוא גם מאוד עצבני. יכול להיות שהיריבים מנסים לעשות לו פרובוקציות כטקטיקה".

ריברי כאמור פגע בפליקס פסלאק מבורוסיה דורטמונד בסופרקאפ ולמזלו ספג רק כרטיס צהוב. בתקשורת הגרמנית עסקו במקרה הזה רבות וקפטן באיירן מינכן, פיליפ לאהם, אמר לפני כמה ימים: "פרנק צריך לשמור את הידיים שלו לעצמו. אני מאמין שהוא מבין את זה. האם הוא גם יישם את זה? אני לא יכול להבטיח כלום".

פחות משבוע אחרי הדברים של להאם, ריברי שוב השתמש במרפק ובתקופה הקרובה נראה שהשופטים וגם התקשורת יעקבו אחר המזג והפעולות שלו בעזרת זכוכית מגדלת.

פרנק ריברי שחקן באיירן מינכן. GettyImages
ההטפות אחרי המקרה הראשון לא עזרו. ריברי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully