וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן ביטון: "המחצית הראשונה הייתה מצוינת, אחר כך האטנו את הקצב"

21.8.2016 / 5:05

אחרי התבוסה מול סלטיק, בהפועל באר שבע היו מרוצים מהחזרה לליגת העל: "יש פה סגל אדיר, כולם ברמה של הרכב ראשון". גדיר וברדה לא יהיו כשירים לגומלין בצ'מפיונס, ויטור ואוגו עדיין בספק

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בהפועל באר שבע היו שבעי רצון מהניצחון 1:2 על הפועל רעננה אמש (שבת), במחזור פתיחת העונה. בקבוצה ציינו בייחוד את המוכנות והיכולת במחצית הראשונה. המאמן ברק בכר ערך לא מעט שינויים בהרכב ועדיין, התחושה הייתה שהמחליפים הציגו יכולת טובה והביאו את שלוש הנקודות.

"יש פה סגל אדיר", אמר אחד השחקנים, "אתם כל הזמן משתמשים במונחים של הרכב ראשון והרכב שני, אבל לא נכון לחלק את זה ככה. יש פה קבוצה, עם סגל רחב, שכל אחד מהשחקנים שלה הוא ברמה של הרכב ראשון וראו את זה גם בגביע הטוטו וגם אתמול מול רעננה".

מתן אוחיון ויובל שבתאי זכו לשבחים, כמו גם בן שהר שכבש את השער הראשון. גם מהראן ראדי ובן ביטון, שפתחו בתבוסה מול סלטיק ביום רביעי, הציגו יכולת מצוינת והוכיחו שלקבוצה יש שחקנים שמסוגלים להופיע פעמיים בשבוע. בקבוצה גם החמיאו לבן תורג'מן, אך עומלים קשה על מנת למצוא מגן שמאלי זר, שיחזק את הקבוצה לאחר עזיבתו של אופיר דוידזאדה בשבוע הבא לגנט הבלגית.

עוד בנושא:

באר שבע פתחה את העונה עם 1:2 על רעננה
ברק בכר: "היה יכול להיות הרבה יותר טוב, אבל אני מרוצה מהניצחון"

בן ביטון שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
בבאר שבע מרוצים מהניצחון. ביטון/ברני ארדוב

"אני שמח שעשינו את העבודה על הצד הטוב ביותר", אמר ביטון, "המחצית הראשונה הייתה מצוינת. באופן טבעי, בשנייה האטנו את הקצב. שמרנו על התוצאה וזה מה שחשוב". ביטון הסביר גם מדוע ביקש להתחלף: "יש קצת עומס, אבל זה לא היה משהו רציני. רציתי לשמור על עצמי מעומס והתוצאה הייתה לטובתנו, אז זה התאפשר. אני מרגיש טוב וזו רק תחילת העונה. המטרה שלי היא להמשיך לשמור על אותה יכולת".

על המעבר מרמת המשחק מול סלטיק למשחקי ליגה אמר המגן: "מזל שחזרנו לטרנר. האווירה המדהימה פה לא נותנת לך להוריד את הרגל מהגז". על הגומלין מול הסקוטים: "הם היו פייבוריטים לפני המשחק וברור שאחרי התוצאה במשחק הראשון, אבל אנחנו מאמינים ונבוא לשמח את הקהל שלנו ונשתדל לעשות את המקסימום. בכדורגל כבר קרו דברים יותר הזויים. יהיה קשה מאוד, אבל נבוא כדי לעשות תוצאה טובה ושהקהל יהיה גאה בנו".

כשנשאל האם העובדה שבהרכב שכלל רק ישראלים אתמול הקבוצה שיחקה טוב, מוכיחה שיש לקבוצה את הסגל הישראלי הטוב ביותר בליגה אמר ביטון: "יש לנו סגל מצוין, גם ברמת הישראלים. חשוב שיהיו ישראלים טובים בקבוצה, אבל לא משנה לנו זרים או ישראלים. אנחנו קבוצה אחת וכל אחד ראוי להרכב. אני באופן אישי לא חושב שאין לי תחליף. יש לי תחליפים טובים, אבל אני מתרכז בעזרה לקבוצה, כמה שיותר".

מוחמד גדיר הפצוע ינסה לחזור לאימונים בשבוע הבא, בעוד אליניב ברדה ממשיך בשיקום והשניים לא יהיו כשירים לגומלין מול סלטיק. מיגל ויטור מתאמן עם הקבוצה, אך יקבל החלטה יחד עם הצוות האם כדאי לו לשחק בגומלין וכך גם לגבי ג'ון אוגו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully