וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "היה יכול להיות הרבה יותר טוב, אבל אני מרוצה מהניצחון"

20.8.2016 / 22:21

מאמן הפועל באר שבע נשמע שבע רצון אחרי ה-1:2 מול הפועל רעננה והודה: "קשה לנחות ממשחק מול 60 אלף איש למשחק ליגה". בוזגלו: "נצטרך להשתפר במשחקים הבאים". סילבס: "לא היינו שווים להם"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בין שני המשחקים מול סלטיק בשלב פלייאוף מוקדמות ליגת האלופות, הפועל באר שבע פתחה הערב (שבת) את עונת 2016/17 בליגת העל. האדומים עלו בהרכב נטול זרים, כשנאתוני וואקמה, ג'ון אוגו, לוסיו, מיגל ויטור ואובידיו הובאן נותרים בחוץ. למרות זאת, ברק בכר יכול היה לנשום לרווחה בסיום כשהקבוצה שלו יצאה עם 1:2 ועם שלוש נקודות.

אלעד גבאי/ברני ארדוב

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר אמר: "לא כל המחצית השנייה הייתה לא טובה, שלטנו והגול שלהם הגיע לא מכלום, אבל מפנדל שזה קורה. 1:2 זאת תוצאה שאתה שולט ונלחץ, טבעי שאתה חושב הגנה ונלחץ לשער. היה חשוב במשחק הזה לנצח, יכול להיות הרבה יותר טוב, אבל ניצחנו ויש לנו אתגר מעניין ביום שלישי.

"זה ברור שיש הבדל, קשה לנחות מאירופה מאצטדיון של 60 אלף למשחק ליגה, יש לנו צוות מספיק גדול כדי להכניס רענונים בהרכבים, להכניס את הענין שהליגה היא חשובה. הגענו לאן שהגענו בזכות הליגה ובזכות המשחקים נגד רעננה ואחרות. בסופו של דבר ניצחנו וזה הדבר הכי חשוב. בכדורגל הכול אפשרי, אבל אנחנו צריכים להיות מציאותיים, התוצאה לא טובה, צריכים נס, וניסים קורים לפעמים. יש לנו יומיים להתאושש ולהכין את הקבוצה, גם אם לא נעבור רוצים לעשות משחק טוב מול הקהל שלנו. זה לא נכון מחזור ראשון לדבר על פייבוריטית, יש ציפיות ואנחנו רוצים ללכת הכי גבוה שאפשר".

קשר באר שבע מאור בוזגלו: "מחצית ראשונה יוצאת מן הכלל שלנו, שלטנו בקצב המשחק הגענו להרבה מצבי הבקעה, במחצית השנייה הורדנו הילוך, כשאתה משחק כל כך הרבה משחקים בכל מיני מסגרות אז מורידים הילוך. צריך לתת על זה את הדעת, ולהשתפר במשחקים הבאים, אבל זה עוד משחק כדי לעשות עליו וי.

"אני מקצוען, יש לי חוזה בהפועל באר שבע ואני נהנה פה, זה לא מעניין, מה שמעניין זה מה שאני עושה על הדשא. צריך לתרגל תפקידים חדשים, כל דקה שיש לי הזדמנות אני רוצה להוכיח את עצמי.

"הכל יכול להיות בכדורגל, יש לי חוזה עד סוף העונה, יש זמן לדון על זה, יש לנו המון משחקים חשובים ובזה אני מתרכז.
זה משחק בבית שלנו, אנחנו משחקים כדורגל ובכדורגל אנחנו יודעים שהכל יכול להיות, צריך לבוא עם הרבה כוח ואמונה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה 1:2 את הפועל רעננה

לכתבה המלאה
מהראן ראדי שחקן הפועל באר שבע (ימין) עם מאור מליקסון. ברני ארדוב
ראדי ומליקסון חוגגים/ברני ארדוב

מאמן רעננה חיים סילבס אמר בסיום: "קיבלנו את הקבוצה הכי טובה כרגע. הם לא היו בהרכב מלא, אבל שיחקו עם 11 שזה גם הרכב מלא, התוצאה מטשטשת את העניין, ברוב שלבי המשחק לא היינו שווים לבאר שבע. ניצלנו מומנטום לקראת הסוף לטובתנו, ניסינו להיות יותר יצירתיים, ניכר שאנחנו מתקשים בחלק הקדמי ואנחנו לא אמיצים בפעולות שלנו. אני יוצא בהרגשה מעורבת, ההפסד הוא הפסד, אני מאוכזב מהיום, היכולת במחצית השנייה קצת מעודדת, אבל לא יותר מזה.

"יש קבוצה ממול, הקבוצה ממול היא קבוצה טובה ודי מהר הלך להם, נכנס הגול הראשון והכל התחלק די בקלות. זה הקשה עלינו עוד יותר את הכניסה למשחק. נהיה יותר טובים, נשלים את הסגל, אני מעודד מהרוח והרצון של השחקנים, יש עם מה לעבוד, נהיה בסדר.

"המסך ירד על העונה שעברה, אין עונה שדומה לקודמתה, אנחנו מנסים לבנות תלכיד חדש ועוצמתי. זה בטוח יהיה שונה, לא יודע לאן נלך מכאן, לא סגרנו את הסגל ואנחנו עושים הכל כדי לחזק את הקבוצה ולתת לה עוד כלים, גם אני וגם ההנהלה, בכלים ובשפיות שלנו. נהיה קבוצה טובה יותר ככל שהזמן יילך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully