וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע גרמני: ניצחונות קלים לשאלקה ופ.צ. קלן, גם גלדבאך עלתה

הרויאל בלוז חגגו עם 1:4 קל מול פילינגן, שערים לאמבולו, הונטלאר, גייס ואוגו. קלן טיילה ל-0:7 קל נגד פרויסן. ארבעה ימים אחרי הניצחון במוקדמות ליגת האלופות, גלדבאך ניצחה רק 0:1. וולפסבורג טיילו נגד פ.ס.פאו פרנקפורט

ברל אמבולו שחקן שאלקה (ימין) עם קלאס יאן הונטלאר. GettyImages
אמבולו עם הונטלאר/GettyImages

סיבוב הגביע הראשון בגרמניה נמשך היום (שבת) עם עוד משחקים מעניינים של הקבוצות מהליגות הגבוהות מול קבוצות מהליגות הנמוכות. פ.צ. קלן ניצחה בקלות 0:7 בחוץ את פרויסן, בורוסיה מנשנגלדבאך ניצחה 0:1 את דרוכטרזן אסל, שאלקה טיילה ל-1:4 מול פילינגן ופרייבורג חגגה 0:4 נגד באבלסברג.

כריסטוף קראמר שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך. GettyImages
קראמר וגלדבאך עשו את המינימום/GettyImages

פילינגן - שאלקה 4:1

הרויאל ממש לא התקשו במשחק הראשון של העונה מבחינתם. דניס אוגו (10), בריל אמבולו (19), יוהאנס גייס (76) וקלאס יאן הונטלאר (86) כבשו לזכות שאלקה שממשיכה לסיבוב השני. מריו קטרר צימק לזכות המערכת בדקה ה-90.

דרוכטרזן אסל - בורוסיה מנשנגלדבאך 1:0

ארבעה ימים אחרי הניצחון החשוב 1:3 מול יאנג בויז ברן במוקדמות ליגת האלופות, הצליחה הקבוצה של אנדרה שוברט לעשות את המינימום כדי לעלות לסיבוב השני. יוליאן קורב כבש את השער היחיד (55).

פ.ס.פאו פרנקפורט - וולפסבורג 2:1

ללא מריו גומז שהצטרף השבוע, אך לא נכלל בסגל, הצליחו הזאבים לדלג על פני היורדת הטרייה לליגה השלישית. מרסל שאפר העלה אותם ליתרון מהיר בדקה החמישית, כשהחלוץ ההולנדי דאס בוסט הכפיל את התוצאה בדקה ה-16 וגמר את המשחק. פביאן שלויזנר רק צימק בדקה ה-52.

פרויסן - פ.צ. קלן 7:0

אפצה פתחה את העונה עם טיול קליל, כשקונסטנטין ראוש (19), אנתוני מודסט (45), דומיניק מארו (68), מרסל ריסה (71), ארטיום רודנבס (75) וצמד של יויה אוסקו (79 ו-87).

באבלסברג - פרייבורג 4:0

העולה החדשה לבונדסליגה טיילה גם ללא נילס פיטרסן שנמצא עם נבחרת גרמניה במשחקים האולימפיים. וינצ'נזו גריפו בפנדל (20) ועם שער נוסף (63), יאניק הברר (40), פלוריאן נידרלכנר (69).

דינמו דרזדן - ר.ב. לייפציג 2:2 (4:5 אחרי דו קרב פנדלים)

העולה החדשה לבונדסליגה הודחה כבר בסיבוב הראשון מול העולה לבונדסליגה השנייה. דינמו דרזדן ניצחה אחרי דו קרב פנדלים בדרבי המזרח גרמני ועוד לאחר שלייפציג הובילה 0:2 כבר במחצית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully