וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: צמד לעגייב באומוניה, 90 דקות לדאבור בניצחון זלצבורג

הקשר הישראלי המשיך לכבוש במדי קבוצתו הקפריסאית וסידר לה 1:3 על ארמיס במחזור הפתיחה. החלוץ פתח בחוד של אוסקר ב-1:3 על מאטרסבורג. 69 דקות לרפאלוב בהפסד ברוז' מול קורטרייק, 60 דקות לביטון בניצחון סלטיק

שחקן בית"ר ירושלים ארסניו ולפורט מול שחקן אומוניה ניקוסיה אמיר עגייב. ברני ארדוב
נכנס טוב לעונה. עגייב/ברני ארדוב

אמיר עגייב, שכבר הספיק לכבוש העונה שער בליגה האירופית מול בית"ר ירושלים, המשיך ביכולת הטובה במדי אומוניה ניקוסיה וכבש הערב (שבת) צמד בניצחון 1:3 על ארמיס במחזור הראשון של העונה בקפריסין. עגייב מצא את הרשת בדקה ה-14 והעלה את קבוצתו ל-0:2 מהיר ושש דקות לסיום חתם את התוצאה.

* ליאור רפאלוב פתח בהרכבה של קלאב ברוז' האלופה, שנחלה את הפסדה השני בארבעה משחקים, הפעם 2:1 בחוץ מול קורטרייק. אידריס סעדי כבש צמד בזק למארחים (7 ו-11), הקשר הישראלי הוחלף בדקה ה-69.

* מונס דאבור השלים 90 דקות בהרכב של זלצבורג האלופה האוסטרית שניצחה 1:3 את מאטרסבורג והתקרבה עד כדי 2 נקודות מהפסגה.

* אופיר מזרחי פתח בהרכב לוגאנו והוחלף בדקה ה-66 במשחק שבו קבוצתו הובסה 4:1 בחוץ מול באזל האלופה.

* אחרי החמישייה לרשת הפועל באר שבע, סלטיק הסתפקה ברביעייה עם 2:4 במגרשה של סט. ג'ונסטון, במסגרת המחזור השני בליגה הסקוטית. ניר ביטון פתח בהרכב, ספג כרטיס צהוב והוחלף במצב של 0:3 בדקה ה-60, אחרי שערים של לי גריפית'ס (28), סקוט סינקלייר (40) וג'יימס פורסט (44). דני סוונסון (83 בפנדל) וסטיבן מקליין (89) נתנו תקווה לקאמבק גדול של המארחת, אבל המחליף ריאן כריסטי סגר עניין בתוספת הזמן וסלטיק עם מאזן מושלם אחרי שני משחקים.

* שרן ייני פתח בקישור של ויטסה ושיחק 90 דקות ב-0:1 של קבוצתו בחוץ על רודה. בסיום המשחק אמר: "זה לא היה המשחק הכי טוב שלנו, אבל ניצחנו עם הלב ואנחנו צריכים להיות גאים בעצמנו. חשוב ששמרנו על רשת נקייה, זו אחת המטרות שלנו. אנחנו מכוונים לכ-14 משחקים ללא ספיגה העונה".

* בירם כיאל פתח ב-2:2 של ברייטון מול רדינג והשלים 90 דקות. תומר חמד נכנס בדקה ה-86.

* ביברס נאתכו עלה בדקה ה-79 למשחק בין קבוצתו צסק"א מוסקבה לבין זניט סנט פטרסבורג שנגמר ב-1:1.

* אופיר מרציאנו טרם קיבל את רשיון העבודה ולא נכלל בסגל של היברניאן למשחק מול סט. מירן בליגה הסקוטית השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully