וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע גרמני: באיירן מינכן הביסה 0:5 את קרל צייס ינה

הדאבליסטית עלתה לסיבוב השני בגביע עם ניצחון קליל מול הקבוצה מהליגה הרביעית. שלושער לרוברט לבנדובסקי (3, 34 ו-43), ארתורו וידאל (72) ומאטס הומלס (77) הוסיפו. גם אוגסבורג עלתה

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. רויטרס
שלושער קל. לבנדובסקי/רויטרס

כצפוי, באיירן מינכן הצליחה לעלות הערב (שישי) לסיבוב השני בגביע הגרמני. הבווארים טיילו ל-0:5 קל מול קארל צייס ינה מהליגה הרביעית בדרך לסיבוב הבא, כשרוברט לבנדובסקי כובש שלושער קליל כבר אחרי 43 דקות (3, 34 ו-43). ארתורו וידאל (72) והמחליף מאטס הומלס (77) השלימו.

השער הראשון, כאמור, הגיע כבר בדקה השלישית. פרנק ריברי פרץ משמאל, העביר למרכז, תומאס מולר הצליח להשאיר את זה ללבנדובסקי, שבעט משמונה מטר פנימה את ה-0:1. בדקה ה-34 הגיע השני כשהפולני ניצל טעות קשה של הבלם ודחק פנימה את ה-0:2. השער השלישי הגיע בדקה ה-43 ושוב מהצד של ריברי בשמאל. הצרפתי יישר למרכז ומצא את לבנדובסקי, שבעט פנימה את ה-0:3. בדקה ה-72 הגיע הרביעי. לבנדובסקי נשאר במצב מעולה כדי להשלים רביעייה, אבל העדיף לפרגן לווידאל, שמול שער ריק גלגל את הרביעי. השער החמישי והראשון של הומלס בקבוצתו החדשה הגיע בדקה ה-77 כשהוא עלה גבוה לקרן שהגביה יוזואה קימיש ונגח פנימה את ה-0:5.

גם אוגסבורג עלתה לסיבוב השני עם 0:2 בחוץ מול ראבנסבורג, סט. פאולי טיילה עם 0:3 נגד לובק.

מאטס הומלס שחקן באיירן מינכן (ימין) עם תומאס מולר. רויטרס
הומלס עם שער הבכורה שלו בקבוצה החדשה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully