וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינסינטי: אנדי מארי ממשיך לדהור, קרבר והאלפ ייפגשו בחצי הגמר

האלוף האולימפי חגג ניצחון 21 ברציפות עם 4:6, 4:6 על טומיץ' ויפגוש בשלב הבא את ראוניץ', שהכניע את טים. הגרמניה שתעלה למקום הראשון בעולם אם תזכה גברה על קרלה סוארס נבארו, גם פלישקובה ומוגורוסה בשלב הבא

אנג'ליק קרבר טניסאית גרמנייה. GettyImages
ממשיכה להרשים. קרבר/GettyImages

טורניר סינסינטי לגברים ולנשים נמשך היום (שישי) ועד כה ארבעה טניסאים וטניסאיות הבטיחו את המקום בחצי הגמר. אנג'ליק קרבר הגרמנייה עשתה זאת לאחר ניצחון 6:4, 3:6, 0:6 על קרלה סוארס נבארו הספרדייה. קרבר מדורגת כעת במקום השני בעולם, וזכייה בטורניר תבטיח לה את המקום הראשון, על חשבונה של סרינה וויליאמס. בחצי הגמר היא תפגוש את סימונה האלפ, שגברה 5:7, 1:6 על אגניישקה רדוואנסקה.

שחקנית נוספת שעלתה לשלב הבא היא המדורגת 17 בעולם, קרולינה פלישקובה. הצ'כית השיגה ניצחון יוקרתי וגברה על סבטלנה קוזנצובה, 3:6, 6:4, 2:6, תוך שעה ו-53 דקות, ותתמודד בחצי הגמר מול גרבין מוגורוסה, שגברה על טימאה באבוס 4:6, 3:6.

אצל הגברים, גריגור דימיטרוב הבולגרי עלה לשלב הבא לאחר שניצח את סטיב ג'ונסון האמריקאי 6:7 (8), 2:6. המדורג 34 התקשה במערכה הראשונה, אך הצליח לשבור את יריבו במהירות בסט השני ולהעפיל לחצי גמר טורניר ATP לראשונה מאז 2014. שם מצפה לו מפגש עם מרין צ'יליץ', שהכניע את בן ארצו בורנה צ'וריץ' 2:6, 0:6.

במשחק נוסף, חגג אנדי מארי ניצחון 21 ברציפות עם 4:6, 4:6 על ברנרד טומיץ'. בחצי הגמר יפגוש הסקוטי הלוהט את מילוש ראוניץ', שניצח את דומיניק תים, 3:6, 4:6. האוסטרי שזכה בטורניר שטוטגרט לפני חודשיים, לא הצליח להתמודד עם ההגשות של ראוניץ' שהשיג לא פחות מ-17 אייסים.

מילוש ראוניץ' טניסאי קנדי. GettyImages
יילך עד הסוף? ראוניץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully