וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בברצלונה מציגים: "תוכנית הפיתוי של פרננדס עבור פאקו אלקאסר"

פחות משבועיים לנעילת חלון ההעברות ובקטלוניה ממשיכים במרדף אחרי מחליף ראוי ל-MSN. המנהל המקצועי מוכן להבטיח לפאקו אלקאסר דקות משמעותית, ולנסיה חוששת וכיצד ההעברה תלויה בפאקו אייסטרן?

AP

בווידאו: ברצלונה סופגת תבוסה מליברפול

12 ימים לנעילת חלון ההעברות של קיץ 2016 ומסע הרכש של ברצלונה עדיין לא הסתיים. אלופת ספרד אמנם התחמשה בלוקה דין, דניס סוארס, סמואל אומטיטי ואנדראה גומס אך הסיכום של קלאודיו בראבו והרצון של הצוות המקצועי בחלוץ נוסף הותירו את רוברטו פרננדס עם אפשרויות מועטות. בזמן שהמועמדות של דייגו אלבס לתפקיד שוער המשנה בקאמפ נואו קיבלה חיזוק חיובי בעקבות הדרישות של אייאקס לגבי יספר סילסין (12 מיליון יורו), בתקשורת הקטלנית מדווחים היום (שישי) על התוכנית החדשה לשדרוג החלק הקדמי.

על פי הפרשנים בברצלונה עולה כי פרננדס רקח 'יוזמת פיתוי' עבור חלוץ ולנסיה פאקו אלקאסר. הטענות לפיהן האלופה תסתפק בשירותיו של מוניר אל חדאדי אינן מספקות את לואיס אנריקה והמנהל המקצועי ואחרי שאופציית צירופם של לוסיאנו וייטו, קווין גמיירו ואחרים נפלה, הפך אלקאסר לאופציה המועדפת.

בוולנסיה מעוניינים למכור את החלוץ בתמורה לסכום הנכון, אולם חוששים מלחץ הקהל במיוחד אחרי העונה הקודמת בה הקבוצה התקשתה להמריא תחת נונו אספריטו וגארי נוויל. במועדון הבהירו כי אם החלוץ יבהיר בקולו כי הוא מעוניין לעזוב, הם יגיעו להבנות עם ברצלונה כדי לא להחמיר את המצב העדין עם האוהדים.

חלוץ ברצלונה לואיס סוארס, חלוץ ולנסיה פאקו אלקאסר. חלוץ ברצלונה לואיס סוארס, חלוץ ולנסיה פאקו אלקאסר, GettyImages
סוארס והמחליף? אלקאסר/GettyImages, חלוץ ברצלונה לואיס סוארס, חלוץ ולנסיה פאקו אלקאסר

הספרדי בן ה-22, שכבש 13 שערים ובישל שישה בעונה הקודמת, לא נחשב לחביבו של פאקו אייסטרן, שהבהיר כי מצדו אפשר למכור את אלקאסר כדי להעשיר את קופת המועדון. "זה לא שפאקו לא רוצה את אלקאסר, הוא פשוט לא התרשם עד כה שמגיע לו להיות החלוץ הפותח. אם כבר לשבת על הספסל, אז עדיף לעשות את זה בקאמפ נואו", טען אחד הפרשנים בעיר התפוזים והסביר: "פאקו לא מרוצה מחוסר ההחלטיות של אלקאסר מול השער, זה משהו שהטריד אותו מהרגע שחזר למועדון". במקביל, מאז שהמאמן תפס את המשוכות החלוץ שיחק רק ארבע פעמים את מלוא תשעים הדקות.

כדי לפתות את החלוץ פרננדס יזם שיחה לפיה יסביר לו כי כמות הדקות שלו תהיה משמעותית כאשר שליישית MSN: ליאונל מסי, לואיס סוארס וניימאר לא תוכל לשרוד עומס של כ-80 משחקים לאורך עונה שלמה כמו בשנתיים האחרונות. התכנון של לוצ'ו הוא להרחיב את הרוטציה בחלק הקדמי בעיקר בשל משחקי מוקדמות המונדיאל של ארגנטינה, ברזיל ואורגוואי.

חלוץ ולנסיה פאקו אלקאסר. Manuel Queimadelos Alonso, GettyImages
העטלפים חוששים מהקהל. אלקאסר/GettyImages, Manuel Queimadelos Alonso

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully