וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: לסטר וארסנל נפרדו ב-0:0, צ'לסי וסיטי עדיין מושלמות

שתי הקבוצות שסיימו ראשונות בעונה שעברה נותרו ללא ניצחון ועם נקודה אחת בלבד משני מחזורים. הבלוז ביצעו מהפך דרמטי וניצחו 1:2 את ווטפורד, החבורה של גווארדיולה בפסגה, ליברפול הובכה

רויטרס

המחזור השני בפרמיירליג נמשך היום (שבת) כאשר המשחק המרכזי, בין שתי הראשונות של העונה שעברה, האלופה לסטר וסגניתה ארסנל, הסתיים ב-0:0 שהשאיר את שתיהן ללא ניצחון העונה. במשחק המוקדם של היום, הביסה מנצ'סטר סיטי 1:4 את סטוק סיטי. צ'לסי ניצחה 1:2 בווטפורד בזכות שני שערים מאוחרים של בטשואי וקוסטה ואילו ברנלי הפתיעה עם 0:2 על ליברפול. תוצאות נוספות: טוטנהאם - קריסטל פאלאס 0:1, סוונסי - האל 2:0, ווסט ברומיץ' - אברטון 2:1.

אלכסיס סאנצ'ס שחקן ארסנל (למעלה) מול מארק אולברייטון שחקן לסטר. רויטרס
סאנצ'ס ואולברייטון גולשים לכדור/רויטרס

לסטר סיטי - ארסנל 0:0

שתי הקבוצות שסיימו ראשונות בעונה שעברה הפסידו במחזור הפתיחה וגם הפעם, שתיהן התקשו להרשים ונותרו עם נקודה אחת בלבד אחרי שני מחזורים. התותחנים היו קצת יותר טובים, בעוד השועלים לא נראו בכלל בעניינים למשך רוב המשחק ונזקקו ליכולת טובה של קספר שמייכל כדי להימנע מהפסד נוסף. בשבוע הבא הם ינסו לצאת מהתקופה הלא טובה בבית מול סוונסי, בעוד הקבוצה של ארסן ונגר, שנראה שזקוקה לחיזוק, יוצאת למשחק מול ווטפורד.

הרכב לסטר סיטי: קספר שמייכל, דני סימפסון, רוברט הות, ווס מורגן, כריסטיאן פוקס, ריאד מחרז, דני דרינקווטר, נמפליס מנדי (אנדי קינג, 52), מארק אולברייטון (אחמד מוסא, 87), שינג'י אוקזאקי (לאונרדו אוז'ואה, 67), ג'יימי ורדי.

הרכב ארסנל: פטר צ'ך, הקטור ביירין, לוריין קוסיילני, רוברט הולדינג, נאצ'ו מונריאל, פרנסיס קוקלן, גרניט ג'אקה (ג'ק ווילשר, 73), תיאו וולקוט, סנטי קאסורלה (מסוט אוזיל, 73), אלכס אוקסלייד צ'מברליין (אוליבייה ז'ירו, 78), אלכסיס סאנצ'ס.

דקה 15: ארסנל שולטת, אבל עדיין אף אחת משתי הקבוצות לא הגיעה למצב טוב באמת.

דקה 31: איזה צ'אנס לארסנל. קאסורלה סובב כדור חופשי שקפץ בתוך הרחבה וכמעט הטעה את שמייכל. הדני התעשת והציל שער בטוח.

דקה 33: קאסורלה מתחמם והפעם בעט מחוץ לרחבה, היישר לידיים של שמייכל.

דקה 39: ג'אקה בעט מרחוק ופספס את המסגרת.

דקה 42: רגע של דרמה. מחרז הכניס את ורדי בכדור ענק, צ'ך יצא והקדים אותו ודרינקווטר הסתער על הריבאונד וכנראה הוכשל ברחבה על ידי קוסיילני. קלטנברג נתן יתרון ולא שרק לפנדל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן ארסנל תיאו וולקוט מול שחקן לסטר סיטי כריסטיאן פוקס. רויטרס
פוקס משקיף על וולקוט/רויטרס

דקה 52: זה לא היה בתכניות של לסטר. הרכש מנדי נפצע בקרסול, אנדי קינג נכנס במקומו.

דקה 56: מחרז בעט כדור חופשי חזק, מעט מעל השער של צ'ך.

דקה 70: מצב נהדר לורדי, שניצל החזרת כדור רעה לאחור והגיע מול צ'ך, אבל מתוך הרחבה בעט לשמיים.

דקה 75: וולקוט חתם מימין וסיים בבעיטה לא מספיק טובה לידיים של שמייכל.

דקה 81: וולקוט היה קרוב, מורגן גלש בזמן והציל את הבעיטה שלו.

דקה 84: אוזיל קיבל כדור עומק טוב, אבל שמייכל שוב הציל את לסטר. האלופה לא בעניינים, התותחנים יצליחו לנצח?

דקה 92: מחרז חדר לרחבה ובעט בימין, צ'ך הציל שער דרמטי.

דקה 93: לסטר קיבלה כדור חופשי מהמרכז מ-18 מטרים, אבל דרינקווטר בעט על הות והצ'אנס האחרון בוזבז. 0:0 בסיום.

נוליטו מנצ'סטר סיטי. רויטרס
נכנס לעניינים. נוליטו/רויטרס

סטוק סיטי - מנצ'סטר סיטי 4:1

מנצ'סטר סיטי עדיין מושלמת בעונת 2016/17 תחת פפ גווארדיולה. היום (שבת) גברו התכולים 1:4 על סטוק סיטי ורשמו ניצחון שני בפרמיירליג אחרי שני מחזורים. סרחיו אגוארו, שכיכב עם שלושער באמצע השבוע מול סטיאווה בוקרשט אך החמיץ פעמיים מהנקודה הלבנה, הסתפק הפעם בצמד, כולל שער בפנדל, שהגיע לאחר טעות של השופט מייק דין, שהעניק גם לסטוק פנדל שלא היה (בויאן כבש). גם נוליטו (צמד) מצא את הרשת עבור הסיטיזנס עם השערים הראשונים שלו בפרמיירליג.

סטוק סיטי: שיי גיבן, פיל בארדסלי, ריאן שואוקרוס, פיליפ וולשייד, אריק פיטרס, ג'יאנלי אימבולה (ג'ונתן וולטרס, 73), ג'ו אלן, גלן ווילן, בויאן קרקיץ', מרקו ארנאוטוביץ' (רמדאן סובחי, 88), מאמה בירם דיוף.

מנצ'סטר סיטי: ווילי קבאז'רו, פאבלו סבאלטה, ג'ון סטונס, ניקולאס אוטמנדי, אלכסנדר קולארוב, פרננדיניו, דויד סילבה, חסוס נבאס (נוליטו, 69), קווין דה בראונה (פביאן דלף, 88), ראחים סטרלינג, סרחיו אגוארו (קלצ'י איהנאצ'ו, 84).

דקה 7: הסיטיזנס פתחו היטב. אגוארו קיבל כדור באגף ימין והעביר למרכז, אך דה בראונה לא הצליח להגיע.

דקה 27, גול! אחרי שהחמיץ שני פנדלים מול סטיוואה, הפעם אגוארו עשה זאת כמו שצריך, כששלח כדור חזק לפינה השמאלית העליונה, וקבע 0:1 לקבוצתו. הוא זכה לבעוט לאחר החלטה לא נכונה של מייק דין, שראה את ריאן שואוקרוס תופס את ניקולאס אוטמנדי ברחבה.

דקה 36, גול! דה בראונה הרים כדור מדויק ממצב נייח לרחבה, אגוארו התרומם ונגח היטב לרשת. 0:2 למנצ'סטר סיטי.

דקה 49, גול! סטוק סיטי חוזרת לעניינים אחרי טעות שיפוט קשה נוספת של דין, שנתן למארחת פנדל שלא היה. את קרקיץ' זה לא עניין, הוא דייק וקבע 2:1.

דקה 86, גול! שער בכורה לנוליטו בפרמיירליג. איהנאצ'ו המחליף עבר את גיבן וסידר לספרדי את אחד השערים הקלים בקריירה שלו. 1:3 לסיטי.

דקה 94, גול! סיטי יצאה להתקפה מתפרצת עם סטרלינג ונוליטו. הקיצוני האנגלי סידר לחברו הספרדי מצב נוח, משם הוא מצא את הרשת פעם נוספת והשלים צמד. 1:4 לסיטי.

סאם ווקס ברנלי. GettyImages
הדהים את ליברפול עם שער מוקדם. סאם ווקס/GettyImages

ברנלי - ליברפול 0:2

ההצגה המהפנטת של המייטי רדס באצטדיון האמירויות העלתה את רף הציפיות מהקבוצה של יורגן קלופ, אבל ליברפול כמו ליברפול בעטה בדלי עם הפסד די מביך מול העולה החדשה שסגרה עניין כבר במחצית הראשונה עם שני שערים של ווקס וגריי. אחרי הניצחון המרשים על ארסנל, ליברפול חוזרת לקרקע וקלופ יהיה חייב לשים דגש על ההגנה שלו, שספגה כבר חמישה שערים בשני מחזורי הפתיחה.

דקה 2: גול! איזו פתיחה מפתיעה לעולה החדשה. סאם ווקס הוולשי קיבל כדור על סף הרחבה והכניע את מיניולה עם כדור לחיבורים. 0:1 לברנלי.

דקה 37: גול! איזו חגיגה של ברנלי. אנדרה גריי מבשל השער הראשון, כבש את השני במהלך אישי יפה אחרי שחלף על פני שני שחקני הגנה ובעט בשמאל שטוח לפינה ופנימה. 0:2 מפתיע מאוד לברנלי.

דייגו קוסטה חלוץ צ'לסי. רויטרס
סידר לקונטה ניצחון דרמטי. דייגו קוסטה/רויטרס

ווטפורד - צ'לסי 2:1

אחרי ה-1:2 הדרמטי על ווסטהאם, אנטוניו קונטה שוב משיג ניצחון דרמטי באותה דרך ועם אותו כובש. מישי בטשואי שנכנס כמחליף בדקה ה-73, השווה בדקה ה-80 ודייגו קוסטה כבש את שער הניצחון שלוש דקות לסיום אחרי בישול נהדר של ססק פברגאס.

דקה 55: גול! ווטפורד מפתיעה את צ'לסי עם שער של אטיין קאפו שקיבל כדור בקצה השמאלי של הרחבה, ניצל חולמנות בהגנת הבלוז ומהאוויר הכניע את קורטואה עם בעיטה אל בין החיבורים. 0:1 לווטפורד.

דקה 80: גול! צ'לסי מצליחה להשיג את השוויון משער של מישי בטשואי, שהשתלט על ריבאונד מהדיפה לא טובה של גומס לבעיטה של הזאר ומקרוב דחק פנימה. 1:1.

דקה 87: גול! המהפך של צ'לסי הושלם. ססק פברגאס חילץ כדור בחלק המגרש של צ'לסי ושלח כדור עומק נפלא לדייגו קוסטה שפרץ לרחבה ובעט מתחת לגופו של גומס. 1:2 לצ'לסי

הארי קיין שחקן טוטנהאם (אמצע) חוגג עם ויקטור ווניאמה. רויטרס
סידר לטוטנהאם ניצחון. ווניאמה/רויטרס

טוטנהאם - קריסטל פאלאס 0:1

אחרי התיקו מול אברטון, טוטנהאם משיגה ניצחון בכורה לעונה החדשה וגם הוא הושג בקושי רב בזכות ויקטור ווניאמה, שחקן הרכש החדש שהכניע את הנסי בדקה ה-83. ונסן יאנסן חלוץ הרכש ההולנדי שהגיע מאלקמאר, רשם בכורה בהרכב של פוצ'טינו.

משחקים נוספים:

סוונסי - האל סיטי 2:0
להאל: שון מלוני (79), אבל הרננדס (90+2).

ווסט ברומיץ' - אברטון 2:1
לווסט ברומיץ': גארת' מקאולי (9), לאברטון: קווין מיראלאס (45), גארת' בארי (60)

סאם ווקס ברנלי. רויטרס
סאם ווקס ושחקני ברנלי חוגגים על חשבון ליברפול/רויטרס
גארת' בארי אברטון. רויטרס
סידר לאברטון מהפך. גארת' בארי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully