וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גלבוע/גליל: הפורוורד האמריקאי אריק גריפין חתם

19.8.2016 / 15:19

חיזוק לבית הלחמי. גריפין (26, 2.03), שהיה חשוד בניסיון רצח במאי האחרון ונוקה מכל ההאשמות, ישלים את מצבת הזרים. סוכנו: "אני מודה להם שהלכו על המהלך בראש פתוח, הוא שחקן נהדר"

אריק גריפין במדי ג'סי. ויקיפדיה, צילום מסך
עבר בעייתי. אריק גריפין/צילום מסך, ויקיפדיה

הפורוורד האמריקאי אריק גריפין, ששיחק בעונה האחרונה באל נסאר מהליגה באיחוד האמירויות, חתם בהפועל גלבוע/גליל. הידיעה על הגעתו של גריפין לישראל פורסמה הלילה (בין חמישי לשישי) ב-ESPN בשל הסיפור המדהים שלו לאחר שהואשם בחודש מאי האחרון בניסיון רצח, אך לאחר שהגובה שלו לא תאם לגובה של החשוד. על פי החשד הראשוני גריפין וחבר נוסף נכנסו לדירה טרבור גלובר, והשחקן החדש של הקבוצה מגן פתח באש. לאחר שהוכח כי לשחקן יש אליבי, הוא נוקה מכל האשמות. "אני רוצה להודות לגלבוע/גליל על כך שהלכו למהלך הזה בראש פתוח", אמר סוכנו טוד סיידגל, "הם מקבלים שחקן נהדר, ואדם במשימה".

גריפין (26, 2.03) הוא בוגר אוניברסיטת קמפבל משנת 2012. את הקריירה המקצועניח שלו החל בג'סי מהליגה האיטלקית השנייה, ולאחר מכן עבר בפורטור ריקו ומקסיקו לפני שהגיע לטקסס לג'נדס מליגת הפיתוח בה היה אחד מכוכבי הליגה, הגיע לאולסטאר, ונבחר לחמישייה השלישית של הליגה עם 19 נקודות ו-6.6 ריבאונדים למשחק. בעונה שעברה שיחק באיחוד האמירויות, ליגה בה מקבלים השחקנים האמריקאים סכומי כסף גבוהים מאוד.

גריפין יצטרף לג'ייסון סיגרס, מרפי הולוואי ומייקל קוואלס בסגל של אריאל בית הלחמי שכולל את הישראלים חואקין שוכמן, אופיר הובר, טל קרפלס, יחזקאל סקוורר וזיו בן צבי. במועדון מקווים לסגור גם את הגעתו של דניאל איידן מהפועל תל אביב בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully