וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: שישיות לברצלונה ולסביליה במחזור הפתיחה

האלופה פתחה את מסע ההגנה על תוארה עם 2:6 על בטיס. סוארס כבש שלושער, מסי הוסיף צמד, ארדה כבש ראשון. סביליה ניצחה את אספניול 4:6 במשחק מטורף, צמד לוייטו. גראנדה-ויאריאל 1:1

רויטרס

אחרי שני המשחקים שנערכו ביום שישי, מחזור הפתיחה בליגה הספרדית נמשך היום (שבת) כשבמוקד עמד כמובן משחקה של ברצלונה, שלא התקשתה בביתה מול בטיס והביסה אותה 2:6 עם שלושער של לואיס סוארס. המשחק המשוגע של המחזור, שעשוי להיות המשוגע של העונה באירופה, נערך ברמון סאנצ'ס פיחואן, שם ניצחה סביליה את אספניול 4:6 במשחק. פראן אסרקיבה ערך בכורה על הקווים של ויאריאל, שסיימה ב-1:1 בחוץ מול גראנדה.

ארדה טוראן שחקן ברצלונה (ימין). GettyImages
החגיגות נמשכות. מסי וארדה/GettyImages

ברצלונה - ריאל בטיס 2:6

אחרי הזכייה הקלילה בסופרקופה, האלופה פתחה את מסע ההגנה על תוארה ברגל ימין עם עוד הצגה לפנתיאון של הצמד הבלתי נלאה שלה - ליאונל מסי ולואיס סוארס. החלוץ האורוגוואי, שקיבל מנוחה מהגומלין מול סביליה, חזר רעב מאוד וכבש שלושער כשמסי מוסיף צמד. ארדה טוראן פתח עם שער כבר אחרי שש דקות. הקטלאנים, שחסרים עדיין את ניימאר שנמצא בריו ואת אינייסטה הפצוע, נראים חדים מאוד כבר בשלב המוקדם הזה של העונה ואם אחת הקבוצות הגדולות ממדריד חולמות לזכות השנה באליפות, הן תצטרכנה לתת עונה מושלמת.

דקה 6: גול! ברצלונה עולה ל-0:1 מהיר מאוד משער של ארדה טוראן. הטורקי שכבש צמד מול סביליה בסופרקופה, קיבל מסירה מג'ורדי אלבה וכשהוא חופשי לגמרי ברחבה המשיך פנימה.

דקה 21: גול! ריאל בטיס משווה ל-1:1 עם בעיטה חופשית של רובן קסטרו אל בין החיבורים של בראבו.

דקה 26: ברצלונה דרשה פנדל אחרי ספק דחיפה על לואיס סוארס ברחבה, אבל השופט הורה להמשיך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקני ברצלונה חוגגים. GettyImages
חזר להרכב אחרי מנוחה מול סביליה וכבש. לואיס סוארס/GettyImages

דקה 30: מסי תעתע בהגנת בטיס ושלח כדור אדיר ברגל ימין החלשה, אבל המשקוף הציל את אדאן.

דקה 37: גול! מסי, מי אם לא הוא, החזיר את ברצלונה ליתרון עם פצצה חזקה ואופיינית ברגל שמאל לפינה. 1:2 לברצלונה.

דקה 42: גול! ברצלונה עולה ל-1:3 עוד לפני ההפסקה. סרג'י רוברטו שפתח כמגן ימני מצא את לואיס סוארס שהמשיך בנגיעה לפינה הרחוקה ופנימה.

דקה 49: הבליץ של ברצלונה נמשך. מסי נעצר פעמיים אצל אדאן וראקיטיץ' בעט מתוך הרחבה כדור מסובב שפספס במעט את הקורה.

דקה 56: גול! לואיס סוארס קיבל כדור ממסי בצד שמאל, נותר חופשי לגמרי ודחק מקרוב את השני שלו והרביעי של ברצלונה שעלתה ל-1:4.

דקה 58: גול! זו כבר התעללות של האלופה. בוסקטס חילץ כדור במרכז המגרש ומצא את ארדה ששלח את מסי שהפציץ כדור שטוח לפינה ופנימה. 1:5 לברצלונה.

דקה 75: כמעט השלושער של מסי. מוניר מצא את הארגנטינאי שבנגיעה הפציץ בשמאל, אבל הפעם אדאן היה מוכן והדף.

דקה 82: גול! והנה השלושער של סוארס. מסי השאיר לאורוגוואי לקחת כדור חופשי מטווח של 18 מטר וזה הפציץ לפינה הגבוהה. 1:6 לברצלונה.

דקה 84: גול! איזה משחק משוגע בקאמפ נואו. סרג'י רוברטו איבד את רובן קסטרו שבעט לפינה הרחוקה ופנימה. 2:6 לברצלונה.

ליאונל מסי ברצלונה. רויטרס
הוא בשלו. ליאונל מסי/רויטרס

גרנאדה - ויאריאל 1:1

קיץ סוער עבר על אחת ההפתעות הנעימות ביותר של העונה הקודמת. הצוללת הצהובה בחרה להיפרד ממרסלינו פחות משבועיים לפתיחת הליגה ומינתה את פראן אסקריבה, שהסתפק רק בתיקו חוץ במשחק הבכורה שלו על הקווים. אלשנדרה פאטו הרכש הברזילאי פתח בחוד האורחים, אבל סאמו כבש לצהובים בבעיטה חופשית יפה (61). היתרון הזה החזיק מעמד ארבע דקות בלבד עד שאזקיאל פונצ'ה החלוץ הארגנטינאי של המארחים השווה.

צפו בתקציר

תקציר: גרנאדה - ויאריאל 1:1. GettyImages
הופעת בכורה. פאטו/GettyImages

סביליה - אספניול 4:6

צפו בתקציר

איש לא ציפה למשחק פתיחה כל כך מטורף ברמון סאנצ'ס פיחואן או באף משחק למען האמת. תוצאה כזו, 4:6, לא הושגה בליגה הספרדית מאז שנת 1956 ובמחזור פתיחה של עונה מאז 1948. נראה כי סביליה של חורחה סמפואלי תהיה אחת הקבוצות המרגשות בספרד ואולי אף תגיע להישגים גם מחוץ לליגה האירופית. אספניול, שאמנם כבשה ארבעה שערים, צריכה לעשות בדק בית לגבי היכולת ההגנתית המחפירה שלה.

החגיגה החלה בדקה השמינית, כאשר חילופי מסירות בנגיעה השאירו את פבלו פיאטי מול השוער והוא קבע 0:1 לאספניול. שבע דקות לאחר מכן, פבלו סראביה השווה בנגיחה קשתית, כאשר בחלוף שבע דקות נוספות לוסיאנו וייטו השלים את המהפך. הטירוף המשיך בדקה ה-26, כשהרנן פרס חדר לרחבה כדי להשוות מקרוב ל-2:2. הנדנדה לא נעצרה ובדקה ה-44 שער של ויקטור סאנצ'ס מחוץ לרחבה קבע 2:3 לאורחים, אך בחלוף שתי דקות, רגע לפני הירידה למחצית, וייטו השלים צמד כשהשתלט על ריבאונד בתוך הרחבה וקבע 3:3 מדהים עוד לפני ההפסקה.

אם המחצית הראשונה הייתה דו צדדית בצורה נדירה, השנייה הייתה בשליטה של סביליה, שבאה לגמור עניין. פרנקו ואסקס השלים מהפך שלישי במשחק בתום מהלך נהדר, בו בישל סראביה את האסיסט השני שלו. כעבור 12 דקות רשם סראביה בישול שלישי, הפעם לוויסאם בן יידר. ההגנה של אספניול קרסה ובדקה ה-74 הירושי קיוטאקה קבע מקרוב 3:6, לפני שחרארדו מורנו כבש שער אחרון לאספניול בתום מבצע אישי נהדר בדקה ה-80 וצימק ל-6:4.

תקציר סביליה - אספניול 4:6. one
תמונה שחזרה על עצמה שש פעמים. לוסיאנו וייטו חוגג עם חבריו/one

מלאגה - אוסאסונה 1:1

הקבוצה של חואנדה ראמוס לא הצליחה לנצח בבית את העולה החדשה, שעשתה את דרכה לליגה הבכירה דרך הפלייאוף בליגה השנייה. מלאגה עלתה ליתרון בדקה ה-56. ג'וני קיבל כדור באגף שמאל ויישר יפה למרכז, שם המתין חואנפי, שבעט בנגיעה אחת מדויק לפינה הקרובה וקבע 0:1. האורחת מצאה את השוויון בדקה ה-85. אוריול ריירה השאיר יפה לפראן מרידה, שבעט מקרוב פנימה את ה-1:1 וזו גם הייתה התוצאה בסיום.

דפורטיבו לה קורוניה - אייבר 1:2

הקבוצה של גאיסקה גריטאנו הצליחה לפתוח את העונה כמו שצריך עם שלוש נקודות אחרי קאמבק. איבן ראמיס העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-55. פדרו מוסקרה (69) ולוקאס פרס בפנדל (87) ביצעו מהפך והשאירו את שלוש הנקודות בריאזור אצל דפורטיבו לה קורוניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully