וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה: תומר בר אבן חתם לעונה

19.8.2016 / 8:29

הגארד (24, 1.96) ששיחק בעונה שעברה בהפועל עפולה יקווה לעשות את הפריצה שלו בליגת העל במדי הקבוצה מעין שרה. היו"ר ניסים אלפסי: "מאמין שנעמוד בציפיות והקהל ייהנה מאיתנו השנה"

תומר בר אבן שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
אולי הפעם. בר אבן/אדריאן הרבשטיין

עירוני נהריה הודיעה הבוקר (שישי) על החתמתו של הגארד הישראלי תומר בר אבן לעונה הבאה. הגארד, ששיחק בעונה שעברה בהפועל עפולה מהליגה הלאומית ישלים את מצבת הישראלים של הקבוצה מעין שרה, שמחפשת אחר שחקן זר חמישי שישלים את הסגל. "העונה ישנן ציפיות גבוהות מהקבוצה בעקבות ההצלחות מהעונה שעברה וכן הקבוצה החזקה והאטרקטיבית שנבנתה לעונה זו", אמר היו"ר ניסים אלפסי לאחר ההחתמה, "
אני מקווה ומאמין שנעמוד בציפיות, והקהל שיבוא בהמוניו, יהנה מהקבוצה ומחוויה ספורטיבית נפלאה".

בר אבן (24, 1.96) גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ושיחק בכל הנבחרות הצעירות של ישראל כשחקן מוביל. קבוצת הבוגרים הראשונה שלו הייתה הפועל יקנעם/מגידו, קבוצת הבת של הצהובים, בה שיחק שלוש שנים, כשבעונת 2012/13 רושם 13.3 נקודות, 5.2 ריבאונדים ו-.3.8 אסיסטים למשחק. ההצלחה במגידו הובילה את מכבי חיפה לצרפו, אך בשנתיים במדים הירוקים לא פרץ. בקיץ שעבר החליט לחזור ללאומית וירד להפועל עפולה בה רשם 6 נקודות, 3.4 ריבאונדים ו-3.7 אסיסטים למשחק.

הסגל הישראלי של אריק אלפסי כולל את בר אבן לצד ניב ברקוביץ' וערן אסנטי שממשיכים מהעונה שעברה ושחקני החיזוק יהונתן שולדבראנד, סטו דגלאס ואיגור נסטרנקו. עד כה החתימה הקבוצה ארבעה זרים - הרוקי ניק פאוסט, גילברט בראון שממשיך לעונה נוספת, יינסי גייטס ששב לישראל ומרקיס טיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully