וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב משוכנעת: אם אצילי לא יעבור לאירופה הוא ישחק אצלנו

כוכב בית"ר ירושלים הבהיר לסגנית האלופה כי הוא מתמקד בהצעות מחו"ל, אך היא אופטימית בנוגע למה שיתרחש אם לא יקבל את מבוקשו. אכזבה מבן חיים: "זהבי כבר לא כאן, יש עליו יותר אחריות"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

רגשות מעורבים במכבי תל אביב לאחר הניצחון 1:2 על היידוק ספליט אמש (חמישי) במשחק הראשון מבין שניים בפלייאוף הליגה האירופית. מחד, הצהובים שמחים על המקדמה הקטנה שהשיגו לקראת הגומלין בשבוע הבא בקרואטיה, ומאידך, הם מאוכזבים מחוסר המחץ בהתקפה. "בסך הכל היה לנו משחק טוב ושלטנו ברובו. הגענו ללא מעט מצבים ולצערי לא ניצלנו אותם", אמר הבלם איתן טיבי בסיום המשחק. "אנחנו יוצאים למשחק לא קל, אבל אני מאמין בקבוצה שלי ומאמין שננצח. אנחנו שומעים שיש שם אווירה מאוד טובה ויש הרבה קהל, אבל כבר עמדנו במעמדים האלה. זה תמיד כיף לשחק במעמדים שכאלה ואני מאמין שזה ידרבן אותנו. אני לא יכול להגיד שהסתבכנו. ברור שקל לא יהיה שם ואסור לנו להיות שאננים".

במכבי תל אביב התאכזבו מאוד מהצהוב שקיבל טל בן חיים החלוץ בתוספת הזמן, שבגינו לא יוכל לשחק בגומלין בשל צבירת שלושה כרטיסים צהובים. "טל חייב לגלות בגרות העונה. הוא חייב להבין שזהבי כבר לא כאן והאחריות שלו הרבה יותר גדולה", אמרו במועדון.

עוד בנושא:
1:2 למכבי תל אביב על היידוק ספליט, אלברמן וסקאריונה כבשו
טל בן חיים יחמיץ את הגומלין, שוטה ארבלדזה: "הוא יחסר לנו"

שחקן מכבי תל אביב טל בן חיים לאחר שספג כרטיס צהוב. ברני ארדוב
יותר אחריות. בן חיים/ברני ארדוב

בנוסף, סגנית האלופה יודעת שיהיה רכש נוסף רק אם תעפיל לשלב הבתים. אחד השמות החמים שמועמדים לקבוצה הוא עומר אצילי. בימים האחרונים אצילי שוחח עם נציגים של מכבי והבהיר להם כי כרגע הוא שם דגש רק על הצעות מחוץ לארץ, לפחות עד לסיום מעוד ההעברות בראשון לספטמבר. במכבי תל אביב משוכנעים כי אם לא יעזוב לאירופה כמתוכנן הוא יצטרף לקבוצה.

המאמן שוטה ארבלדזה מתכנן מספר שינויים בהרכב לקראת משחק פתיחת העונה בליגת העל מול הפועל כפר סבא, בעיקר מתוך רצון לתת לשחקנים מנוחה לקראת הגומלין מול ספליט. יוסי בניון ואלי דסה צפויים לפתוח. "תמיד זה כיף לפתוח עונה ומתרגשים מזה", הוסיף טיבי. "יש לנו משחק חשוב ואנחנו רוצים לפתוח את העונה הזו בניצחון. זה תמיד כיף לפתוח בניצחון. מכבי תמיד רוצה להשתדרג ורוצה כל תואר שאפשר ואנחנו מקווים להחזיר את אליפות אלינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully