וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בן חיים יחמיץ את הגומלין, שוטה ארבלדזה: "הוא יחסר לנו"

חלוץ מכבי ת"א קיבל צהוב מיותר אחרי ויכוח עם השופט בתוספת הזמן ויחסר לארבדלזה שאמר: "צריך למצוא את הסיבה מדוע לא פתחנו טוב את המחצית השנייה". בניון: "במחצית השנייה הייתה נפילה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס
טל בן חיים שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
צהוב טפשי. בן חיים/ברני ארדוב

מכבי תל אביב ניצחה הערב (חמישי) 1:2 את היידוק ספליט במשחק הראשון מבין שניים בפלייאוף הליגה האירופית. אוסקר סקאריונה כבש את שער הניצחון בדקה ה-77, גל אלברמן הרשית ראשון (9), אחמד סעיד השווה זמנית לקרואטים (56). החדשות הרעות עבור הצהובים: טל בן חיים צלל ברחבה בתוספת הזמן וספג כרטיס צהוב - השלישי שלו, שימנע ממשחק לשחק בגומלין בספליט בשבוע הבא.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב ניצחה את היידוק ספליט 1:2

אוסקר סקאריונה שחקן מכבי תל אביב עם טל בן חיים שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
צהוב מטופש. בן חיים חוגג עם סקאריונה/ברני ארדוב

שוטה ארבלדזה אמר בסיום: "אני לא מרוצה מהמשחק, מרוצה רק מזה שניצחנו. נותר עוד משחק אחד. אני צריך למצוא את הסיבה למה פתחנו לא טוב את המחצית השנייה. איבדנו הרבה כדורים ונתנו להם הזדמנויות. אצטרך להבין ולחקור למה עשינו את הטעויות האלה. שיחקנו מול קבוצה טובה מאוד. זה רק המשחק הראשון ואנחנו יכולים לנצח בגומלין".

על הצהוב של בן חיים, שיחמיץ את הגומלין: "ברור שזה לא טוב בשבילנו, הוא שחקן יצירתי ויחסר לנו".

גל אלברמן: "ציפינו למשחק קשה. ברוב החלקים שלטנו במשחק, ידענו שיש להיידוק כלים מסוכנים. המטרה הייתה קודם לנצח את המשחק ורק אז להסתכל על התוצאה, תמיד אפשר להשיג תוצאה טובה יותר. תמיד אני שואף להשתפר ולשפר אספקטים חשובים במשחק שלי. עזב אותנו שחקן שהבקיע הרבה שערים, ומלאכת ההבקעה נופלת על כולנו. השחקנים מבינים את זה, והשחקנים יודעים שזה צריך להתחלק בצורה טובה".

יוסי בניון: "שער החוץ הופך את המשחק הבא לקשה יותר. ניצחנו ואנחנו קבוצה טובה שקשה לנצח אותה. אני חושב שאנחנו מספיק טובים, בחצי הראשון הוכחנו שאנחנו טובים יותר. במחצית השנייה הייתה נפילה, מקווה שנוכיח את עצמנו. אני לא יודע מה יהיה ביום ראשון, המאמן יחליט והרוטציה כאן גדולה. מי שמקבל את ההזדמנות עושה את המיטב שלו. מישהו יצטרך לשחק במקום בן חיים, הוא היה מאוכזב כי הוא הרגיש שהיה פנדל. טל הוא אחד השחקנים החשובים שלנו, מקווה שננצח את המשחק הבא בשבילו. אנחנו אופטימיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully