וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 19.8: פפ אישר לג'ו הארט לעזוב את מנצ'סטר סיטי

המאמן הקטלאני הצהיר: "לא רוצה שחקנים שלא רוצים להישאר כאן". בארסה מעוניינת בשוער אייאקס כמחליפו של בראבו, יובה בעקבות אלכסיס, באלוטלי יחזור לאיטליה? כל השמועות וההעברות

עריכת ןידאו: בן אילן

העברות

* קלצ'י איהנאצ'ו, החלוץ הניגרי הצעיר של מנצ'סטר סיטי, חתם על הארכת חוזהו במועדון עד 2021.

* לאנדרו קסטאן עזב את סמפדוריה. הבלם הברזילאי בן ה-29 הושאל לעונה אחת לטורינו. במקביל, הקבוצה מגנואה צרפה את מגן טורינו לורנצו דה סילבסטרי. המגן, שבעבר נכלל בסגל נבחרת איטליה, עלה 3.6 מיליון יורו.

* החלוץ הספרדי, מיצ'ו, 30, שלא כל כך מצא את עצמו בעונות האחרונות (כבש שני שערים מאז עונת 2013/14, לא כבש כלל בשתי העונות האחרונות), חזר לקבוצת נעוריו, ריאל אוביידו, המשחקת בליגה השנייה בספרד. מיצ'ו רשם 100 הופעות באוביידו, בשורותיה שיחק בין השנים 2003-2007.

* הבלם הצרפתי, יונס קאבול בן ה-30, עזב את סנדרלנד אחרי עונה וחצי וחתם בווטפורד לשלוש עונות. רשם 23 הופעות במדי החתולים השחורים בפרמיירליג בעונה שעברה. הצרעות הודיעו גם על צירופו של קשר יובנטוס, רוברטו פריירה, שחתם על חוזה ארוך טווח.

שמועות

* פפ גווארדיולה אישר היום לג'ו הארט לעזוב את מנצ'סטר סיטי אם יחפוץ בכך. "אני לא רוצה ששחקנים שלא רוצים להישאר כאן יישארו. אם ג'ו יישאר הוא ישתפר. אני מכבד אותו מאוד. אם הוא יישאר הוא יילחם עם שאר השוערים שלנו וישכנע אותי שמגיע לו לשחק. זו הדרך היחידה, דבר לא השתנה".

* אחרי הדיווחים על כך שקלאודיו בראבו שוער ברצלונה יעזוב למנצ'סטר סיטי, בספרד טוענים שיספר סילסן שוערה של אייאקס הוא המועמד המוביל להצטרף עוד הקיץ לשורות אלופת ספרד.

* באנגליה טוענים שיובנטוס מתכננת הצעה שנייה לארסנל עבור אלכסיס סאנצ'ס כוכבה הצ'יליאני.

* ב"דיילי מירור" האנגלי מדווחים שצ'לסי הציעה 22 מיליון ליש"ט לוולפסבורג עבור ריקרדו רודריגס, המגן השמאלי של נבחרת שוויץ.

* האם מריו באלוטלי יחזור לליגה האיטלקית? בארץ המגף מדווחים שלאציו הביעה עניין בחלוץ ליברפול ושוקלת להמר עליו.

* ב"דיילי מייל" מדווחים שדיילי בלינד, שחקנה ההולנדי של מנצ'סטר יונייטד, עשוי לעבור לאינטר שמעוניינת בו.

* סנדרלנד קיבלה את הצעתה של ווטפורד עבור יונאס קאבול, בלמה הצרפתי הוותיק.

שוער נבחרת אנגליה ג'ו הארט מאוכזב. רויטרס
בדרך החוצה. הארט/רויטרס

* האם ליברפול בדרך לעוד חיזוק בחלק הקדמי? על פי התקשורת ההולנדית עולה כי המייטי רדס שוקלים לפנות לאייאקס בנוגע לאנואר אל גאזי. הקיצוני של פטר בוס הוצע גם למילאן על ידי סוכניו, אך מעדיף להגיע לליגה האנגלית.

* במנצ'סטר סיטי לא נרגעים ואחרי שסגרו את עסקת קלאודיו בראבו מברצלונה, פפ גווארדיולה מעוניין בחיזוק נוסף להגנה. במקביל, ג'ו הארט מעדיף לעזוב בהשאלה לעונה. יאיא טורה ואליקים מאנגלה צפויים לחפש קבוצה עד סיום חלון ההעברות, כך מדווחים בתקשורת האנגלית.

* באנגליה מדווחים שארסנל קרובה מאוד לרכישת המגן/בלם של ולנסיה, שקודראן מוסטפי, תמורת 26 מיליון ליש"ט. מוסטפי כבש את השער הראשון של נבחרת גרמניה ביורו 2016, מול אוקראינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully