וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול פוגבה עשוי לפתוח מול סאות'המפטון: "אני מרגיש טוב ומוכן לשחק"

הקשר עשוי לערוך בכורה מחודשת במדי מנצ'סטר יונייטד, שתארח את סאות'המפטון במחזור השני בפרמיירליג (שישי, 22:00, ספורט1). הצרפתי: "אם אפתח? צריך לשאול את המאמן". דה חאה: "זה מרגיש כאילו הוא מעולם לא עזב"

רויטרס

המחזור השני בפרמיירליג ייצא מחר (שישי) לדרך, עם המפגש בין מנצ'סטר יונייטד לסאות'המפטון (22:00, ספורט1), כשבשבת ייערכו שבעה משחקים נוספים.

מנצ'סטר יונייטד - סאות'המפטון (22:00, ספורט1)

אחרי ה-1:3 על בורנמות' במחזור הראשון, השדים האדומים, עם ז'וזה מוריניו על הקווים, יקוו להמשיך במסלול הניצחונות כשיארחו את הקדושים. הרכש הנוצץ והיקר בכל הזמנים, פול פוגבה, שריצה עונש הרחקה עוד מתקופתו ביובנטוס ולא היה בסגל מול בורנמות', עשוי לפתוח באולד טראפורד, על חשבון אחד מהשניים - מרואן פלאיני או אנדר הררה - אשר פתחו בקישור במחזור הראשון.

"אני לא יודע אם אפתח, צריך להפנות את השאלה הזו למאמן", אמר פוגבה לקראת המשחק. "אני בכל אופן, מרגיש היטב. התאמנתי עם הקבוצה במשך עשרה ימים ואני מוכן לשחק. אני רגיל לעומס, אני מתמודד איתו כל חיי".

"פול מרגיש בבית", אמר דויד דה חאה. "הוא פגש שוב את כל החברים וזה נראה כאילו הוא מעולם לא עזב. ההגעה שלו תעזור מאוד לשחקנים הצעירים. הוא אמנם צעיר, אך מלא בניסיון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully