וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגלן ליברי יגורש משבדיה לאחר שנתפס במצעד הגאווה: "יאנסו אותי מדי יום"

אנדרו נאגבה נעצר במהלך מצעד הגאווה בשטוקהולם, בשבדיה החליטו לגרשו בחזרה לאפריקה: "רק רוצה לשחק כדורגל ולחיות כהומו, יכו אותי ללא הפסקה אם אחזור לליבריה"

אנדרו נאגבה כדורגלן ליברי. טוויטר, צילום מסך
בדרך חזרה לליבריה. נאגבה/צילום מסך, טוויטר

הכדורגלן הליברי, אנדרו נאגבה, עשה מה ששחקנים רבים במדינתו עושים: יוצאים לאירופה, בחיפוש אחר החלום הגדול - להפוך לכדורגלן מקצועני. בגיל צעיר הוא עזב את המדינה והגיע לשבדיה, כדי למצוא לעצמו קבוצה, ולפצוח בקריירה מקצוענית. הוא נבחן במספר קבוצות, בעיקר בליגות הנמוכות, אך לא זכה לחוזה. עד שהגיעה ההצעה מבו, המשחקת בליגה הרביעית במדינה. בלית ברירה, הוא חתם על חוזה בתקווה להגיע לליגה גבוהה יותר בהמשך הדרך.

אלא שבעוד מספר ימים ייאלץ נאגבה, הומוסקסואל מוצהר, לעזוב את שבדיה, לאחר שבילה במצעד הגאווה בשטוקהולם, שם נתפס על ידי משטרת ההגירה, שדרשה ממנו להוכיח כי הוא אכן הומוסקסואל לפני שהודיעה לו כי הוא מגורש מהמדינה. "אני בסך הכול רוצה לשחק כדורגל ולחיות כהומו מוצהר בשבדיה", אמר נאגבה לתקשורת המקומית. ישנו חוק נגד הומואים בליבריה, זה אסור על פי חוק, וכעת כולם שם יודעים שאני הומו. אם יגרשו אותי בחזרה לאפריקה, יכניסו אותי לבית הסוהר, שם יאנסו אותי ויכו אותי מדי יום עד ששוב אעזוב את המדינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully