וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד/באר טוביה: דניאל יואינג חתם

18.8.2016 / 10:01

הגארד (33, 1.91) שכיכב בעבר ביורוליג במדי סופוט הצטרף לקבוצה של טפירו וישלים את הקו האחורי לצד יפתח זיו, אדם אריאל ונמרוד טישמן. רשם אשתקד 14.8 נקודות למשחק ביורוקאפ

דניאל יואינג במדי פרוקום סופוט. AP
ברוך הבא. יואינג בימי סופוט בהיכל/AP

מכבי אשדוד/באר טוביה החתימה את הגארד האמריקאי דניאל יואינג, כך נודע היום (חמישי) לוואלה! ספורט. יואינג הפך לזר השלישי של המועדון לצידו של צ'ייס סיימון ואד דניאל. באשדוד חיפשו אחר זר מנוסה שישלים את הקו האחורי היחסית צעיר והלא מנוסה, ויואינג הוותיק בהחלט עונה על הקריטריון.

המאמן מאיר טפירו התייחס לחתימה: "זה השחקן שחיפשנו - עם ניסיון שיכול לעזור לקבוצה ולשחקנים הצעירים, שחקן ששיחק בכל הרמות ועבר הרבה בכדורסל האירופאי. אנחנו שמחים שהוא הצטרף למשפחת אשדוד".

יואינג (33, 1.91) הוא בוגר אוניברסיטת דיוק היוקרתית משנת 2005 שנבחר במקום ה-32 בדראפט 2005 על ידי הקליפרס. בשנתיים במועדון מלוס אנג'לס הוא שיחק 127 משחקי ליגה סדירה ורשם 3 נקודות, ריבאונד ואסיסט בממוצע. בעונת 2007/8 חתם בחימקי מוסקבה, ואחרי עונה אחת הצטרף לפרוקום סופוט הפולנית, שיחק שלוש שנים במועדון, ובעונת השיא רשם 12.8 נקודות למשחק ביורוליג. לאחר התקופה בפולין החל במסע שכלל את מריופול האוקראינית, בשיקטש הטורקית בה גם כן שיחק ביורוליג, פאריז לבלואה ולה מאן מצרפת. בעונה שעברה חתם בנפטונאס הליטאית ורשם 14.8 נקודות ו-4 אסיסטים למשחק ביורוקאפ. הוא פגש את הפועל ירושלים במשחק הבית בליטא והצטיין עם 20 נקודות ו-5 אסיסטים.

הסגל של מאיר טפירו באשדוד כולל כאמור את אד דניאל וצ'ייס סיימון, כשגם יואינג אמור לחתום. הישראלים שמעטרים את הסגל של הקבוצה מעיר הנמל הם יפתח זיו, אדם אריאל, ג'ייק כהן, בן אלטיט ונמרוד טישמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully