וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה עצמיים וכרטיס אדום בשני משחקים: השחקן המקולל באירופה

האירי שיין דאפי, שהורחק בשמינית גמר היורו האחרון, נמצא בתקופה איומה בבלקבורן, נועלת הצ'מפיונשיפ. אחרי שער עצמי בתבוסה בשבת, הוא כבש שני שערים עצמיים והורחק נגד קרדיף

שיין דאפי שחקן בלקבורן. GettyImages
דאפי בהפסד אתמול/GettyImages

המחזור השלישי בצ'מפיונשיפ האנגלית הגיעה לסיומו אתמול (רביעי) ומי שטרם הצליחה לצבור נקודה העונה היא בלקבורן, שאחרי שלושה הפסדים ועם יחס שערים 9:2, נועלת את הטבלה.

מבלי להפנות יותר מדי אצבעות מאשימות, נראה כי אחת הסיבות המרכזיות ליכולת הדלה עד מאוד של הרוברס נעוצה בבלם שיין דאפי, שמסתמן כמו הכדורגלן המקולל ביותר באירופה כרגע.

הקיץ של דאפי דווקא התחיל בצורה די חיובית. הוא לא שותף בשני המשחקים הראשונים של נבחרתו, אירלנד, ביורו 2016 מול שבדיה ובלגיה, אבל אחרי התבוסה נגד הבלגים נכנס להרכב וכיכב בניצחון הדרמטי על איטליה, ששלח את האירים המפתיעים לשמינית הגמר. לצערו הרב, בשלב הנוקאאוט הוא וההגנה האירית קרסו תוך שלוש דקות מול אנטואן גריזמן ואיבדו את היתרון בו החזיקה הנבחרת ואם לא די בכך, הרי שדאפי הורחק בדקה ה-66 באדום ישיר אחרי שעצר את גריזמן בעבירה בדרך לשער.

שחקן נבחרת אירלנד שיין דאפי מול שחקן נבחרת צרפת אנטואן גריזמן. GettyImages
דאפי מול גריזמן ביורו/GettyImages

עם סיום הטורניר חזר דאפי לקבוצתו בלקבורן, בתקווה לעזור לה בעונה הנוכחית. בינתיים, זה רחוק מלהיות המצב. ביום שבת החולף הקבוצה הפסידה 3:0 בחוץ מול וויגאן, כאשר את השער השלישי והאחרון עבור הלאטיקס כובש דאפי, לשערו הוא.

אתמול הוא כבר התעלה על עצמו ובהפסד 2:1 לקרדיף הצליח לכבוש שני שערים עצמיים וכבונוס, גם לקבל כרטיס אדום. "זה היה לילה לשכוח, בתקופה מסויטת", נכתב באנגליה על הבלם האומלל, שרק לאחרונה דחה הצעה מבלקבורן לחוזה חדש בשל התעניינות מכיוון סלטיק וכרגע, לא ברור אם יקבל משהו, מכאן או מכאן. המנג'ר אואן קוייל נשאל על הנושא בסיום והשיב: "אני לא יודע מה עובר עליו. הסוכנים סובבו לו את הראש. נצטרך להתמודד עם המצב הזה. כשאתה עולה למגרש אתה חייב להיות מרוכז ולתת את המיטב שלך ולצערי, זה לא קרה איתו הלילה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
  • עוד באותו נושא:
  • שיין דאפי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully