וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף מוק' האלופות: מונאקו הפתיעה עם 1:2 בחוץ מול ויאריאל

הצרפתים נהנו מפנדל מוצלח של פאביניו (3) ושער של ברנרדו סילבה (72), פאטו איזן זמנית (36). רומא סיימה ב-1:1 בחוץ מול פורטו גם לאחר ההרחקה של ורמאלן. לגיה ולודוגורץ קרובות לבתים

שחקני רומא חוגגים. AP
שחקני רומא חוגגים/AP

סיבוב המשחקים הראשון בשלב פלייאוף מוקדמות ליגת האלופות הושלם הערב (רביעי). מונאקו, שהדיחה את פנרבחצ'ה בשלב הקודם, המשיכה לעשות חיל כשניצחה 1:2 את ויאריאל בחוץ. פורטו חזרה מפיגור ל-1:1 ביתי מול רומא. לגיה ורשה עם רגל ושלושת רבעי בליגת האלופות אחרי 0:2 קל מול דונדלאק. לודוגורץ הבולגרית ניצחה 0:2 את ויקטוריה פלזן הצ'כית.

איקר קסיאס שוער פורטו. AP
קסיאס מתוסכל אחרי השער העצמי/AP

פורטו - רומא 1:1

הפורטוגלים השיגו תוצאה לא מספיק טובה לקראת הגומלין, אבל יכולים להיות מעודדים אחרי שחזרו מפיגור מול 10 שחקנים של רומא, שם תומאס ורמאלן הורחק 41 דקות לתוך הבכורה בקבוצה החדשה שלו. הג'אלורוסי עם תוצאה טובה לקראת הגומלין.

האורחת עלתה ליתרון בדקה ה-21. אלסנדרו פלורנצי הגביה קרן מימין, פליפה ניסה להרחיק אבל בעט מחמישה מטר לשערו שלו וזה 0:1. תומאס ורמאלן הורחק בבכורה שלו ברומא כבר אחרי 41 דקות כשביצע עבירה קשה וספג צהוב שני. האורחת הצליחה לחזור למשחק בדקה ה-61 אחרי שאמרסון נגע ביד ברחבה. אנדרה סילבה בעט את הפנדל מדויק וקבע 1:1.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
פאביניו שחקן מונאקו. רויטרס
פאבייו חוגג את השער/רויטרס

ויאריאל - מונאקו 2:1

הקבוצה של לאונרדו ז'רדים, שהדיחה את פנרבחצ'ה בסיבוב הקודם, ממשיכה להרשים. מונאקו הצליחה לנצח 1:2 בחוץ את ויאריאל והשיגה מקדמה משמעותית מאוד לקראת הגומלין, על אף שנותרה בעשרה שחקנים. אגב, גם אם ויאריאל תודח בשבוע הבא, ספרד עדיין תיוצג על ידי ארבע קבוצות בליגת האלופות בעונה הקרובה כיוון שסביליה זכתה בליגה האירופית. זה הפסד בית ראשון של ויאריאל באירופה אחרי שבעה ניצחונות ברציפות.

הצרפתים עלו ליתרון בדקה השלישית. אלפרד אנדיי ביצע עבירה בתוך הרחבה ופליקס ברייך הגרמני שרק לפנדל. פאביניו בעט את הפנדל בקלות פנימה וזה 0:1 לאורחת. ויאריאל הצליחה לאזן בדקה ה-36. שלושה נגיחות בתוך הרחבה הסתיימו באחת של רפאל סנטוס בורה הקולומביאני לעבר אלשנדרה פאטו, שנגח יפה פנימה את השוויון. ברננדו סילבה החזיר את היתרון לצרפתים בדקה ה-72 עם מהלך אישי נהדר ובעיטה מ-13 מטר שפגעה באחד משחקני ההגנה, שינתה כיוון וחדרה פנימה, 1:2. בנג'מין מנדי הורחק אצל מונאקו בדק ה-87 אחרי שני כרטיסים צהובים בדקה.

משחקים נוספים:
דונדלק - לגיה ורשה 2:0
ללגיה ורשה: נמניה ניקוליץ' (56), אלכסנדר פריוביץ' (90+4)

לודוגורץ - ויקטוריה פלזן 0:2
ללודוגורץ: קוסמין מוצי (51 בפנדל), וורה (64)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully